1 milyar Avro’yu aşan yatırımıyla Türkiye’nin en büyük yabancı sermayeli şirketlerinden biri olan Mercedes-Benz Türk, sektördeki 50. yılını kutladığı 2017 yılında da Türkiye kamyon pazarındaki başarılarını sürdürdü.
Yaklaşık 40 yıllık geçmişi ile Türkiye lojistik sektörünün köklü ve güçlü markalarından Solmaz Nakliyat, 6 adet MAN TGS 18.440 BLS Uzunyol çekici alarak, araç filosunu daha da güçlendirdi. Ağırlıklı olarak yurtiçi nakliyede kullanılacak olan MAN çekiciler, 3 yıllık BuyBack (geri alım garantisi) ile alındı.
Yangın, yararlanmak amacıyla yakılan ateş dışında oluşan ve kontrol edilemeyen yanma olayına denmektedir. Üç elementin (Oksijen, Yanıcı madde ve yakıcı madde) bir araya gelmesi sonucunda parlama - patlama olması ve yangın çıkması kaçınılmazdır.
Türkiye’nin en büyük özel şirketlerinin sıralandığı Capital 500- Türkiye’nin En Büyük 500 Özel Şirketi araştırmasında Türkiye akaryakıt ve madeni yağ sektörünün lideri Petrol Ofisi, 30.8 milyar TL’lik cirosu ile ikinci sırada yer aldı.
“Bazı göz yaralanmalarına derhal müdahale edilmemesi durumunda kalıcı hasar ve görme kaybı oluşabilmektedir! Peki, çalışma alanlarında göze yabancı cisim kaçmasında ilkyardım nasıl yapılmalıdır?”
“Washtec otomatik araç yıkama makinelerinin vazgeçilmezi Softecs yıkama fırçaları, araçlarınızda tek bir çizik bile yaratmadan mükemmel bir yıkama gerçekleştirir.”
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, kamyon ve otobüs ticari araç ürün grupları için hazırladığı Aralık ayına özel kampanyalar ile kişiye özel fırsatlar sunmaya devam ediyor.
Ford Otosan’ın Türkiye’den Çin’e yaptığı teknoloji ve mühendislik ihracatı sonrasında Çin pazarı için Türk mühendislerinin emeğiyle geliştirilen ve yollara çıkan Ecotorq motorlu “JMC Weilong” kamyonlar, Çin’de Uluslararası Yılın Kamyonu Yarışması'nın (IToY) Çin ayağı olan Çin’de Yılın Kamyonu Yarışması’nda (CToY) “Yılın Kamyonu” ödülüne layık görüldü.
Türkiye kamyon pazarında pazar payını en çok yükselten marka konumundaki MAN, müşteri memnuniyeti alanındaki liderliğini bağımsız araştırma şirketlerinin anketleriyle de tescillendi.
Petrol Ofisi’nde yeniden yapılanma çerçevesinde oluşturulan Chief Marketing Officer (CMO – Marketing Direktörü) pozisyonuna Beril Alakoç Orhonoğlu atandı.