Türkiye’nin en büyük özel şirketlerinin sıralandığı Capital 500- Türkiye’nin En Büyük 500 Özel Şirketi araştırmasında Türkiye akaryakıt ve madeni yağ sektörünün lideri Petrol Ofisi, 30.8 milyar TL’lik cirosu ile ikinci sırada yer aldı.
Nakliye, depolama, dağıtım, araç takibi ve finans gibi birçok sürecin aynı anda yönetildiği lojistik sektörünün kontrolü, bulut teknolojisinin sağladığı avantajlarla kolaylaştı. Türkiye’nin teknoloji tabanlı ilk lojistik şirketi olan OPLOG, bulut teknolojisini sektöre uyumlu bir şekilde entegre ederek firmaların operasyonlarında daha güvenli hareket etmesini sağlıyor.
“Bazı göz yaralanmalarına derhal müdahale edilmemesi durumunda kalıcı hasar ve görme kaybı oluşabilmektedir! Peki, çalışma alanlarında göze yabancı cisim kaçmasında ilkyardım nasıl yapılmalıdır?”
Castrol emniyet ve yol güvenliği ilkeleri ve Adanır Lojistik tecrübesi, 10 yılda 107 milyon litre Castrol dökme ürününün müşterilere kazasız ulaşmasını sağladı.
“Washtec otomatik araç yıkama makinelerinin vazgeçilmezi Softecs yıkama fırçaları, araçlarınızda tek bir çizik bile yaratmadan mükemmel bir yıkama gerçekleştirir.”
Ulusal ve uluslararası müşterilerine tedarik zinciri yönetiminde katma değerli lojistik hizmetler veren Sertrans Logistics, T.C. Maltepe Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü ve Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden 18 öğrenciyi ağırladı. Ziyarette öğrenciler Sertrans Logistics’in e-lojistik süreçlerindeki yatırım ve uygulamalarını yerinde görme fırsatı yakaladı.
20 yılı aşkın bir süredir lojistik sektörünün çeşitli alanlarında görev alan Savaş Yaşar, Horoz Lojistik Uluslararası Karayolu Taşımacılığı Grup Başkanlığı’na atandı.
Petrol Ofisi’nde yeniden yapılanma çerçevesinde oluşturulan Chief Marketing Officer (CMO – Marketing Direktörü) pozisyonuna Beril Alakoç Orhonoğlu atandı.
Autoport, Kocaeli Sanayi Odası (KSO) öncülüğünde bu yıl 10. kez düzenlenen “Sektörel Performans Değerlendirme Ödülleri”nde “Taşımacılık, Liman ve Lojistik Hizmetleri Sanayi Sektörü-Büyük Ölçekli Kuruluş” kategorisinde ödülün sahibi oldu.
“Sürekli dijitalleşen dünyaya adapte olabilmemiz ve şirketimizi ayakta tutabilmemiz gerekmektedir. Peki, bunu nasıl yaparız?”