Ağır ticari araç markası Scania, “Sektör Buluşması” ile Adana-Mersin bölgesindeki iş adamları ile Ekonomist Yazar Mahfi Eğilmez ve Ekonomist Servet Yıldırım’ı bir araya getirdi.
‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.
Ağır ticari araç pazarında 2015 yılının 3.çeyreğinde Scania, satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 100’e yakın artırdı. Scania 2015 yılının ilk 9 ayında 2.267 adetlik satış gerçekleştirdi.
Pazardaki en geniş Euro 6 motor gamına sahip Scania, bu motorların geliştirilme çalışmaları sırasında toplam 1milyon 300 bin kilometre test sürüşü gerçekleştirdi.
Scania kullanıcıları yedek parça kampanyası ile ramazan ayını ve ardından gelen bayramı erken kutluyor…
Scania, 2015 yılının en büyük teslimatlarından birini, Türkiye’nin büyük karayolu taşıma filolarından olan Hüner Lojistik’e gerçekleştirdi.
Scania, zorlu arazi koşullarında yüksek performans elde etmek için tasarlanan yeni inşaat araçları ile ürün gamını genişletiyor. 17,5 mm. güçlü şasisi, yeni Opticruise-otomatik şanzıman seçeneği, “Off-Road Performans” modu ve düşük hızda dahi üstün fren performansı sağlayan yeni Scania Retarder opsiyonu ile öne çıkıyor. Üstelik kalite, dayanıklılık ve performansları ile yakından tanınan SCANIA İnşaat Araçları artık çok daha ulaşılır fiyatlarla pazara sunuluyor.
Scania 2015 yılının ilk büyük teslimatını 100 adetle Martaş Group’a yaptı.
Scania ‘Eski Dostlar Servis Kampanyası’ artık daha kapsamlı…