İç Anadolu bölgesinin en büyük nakliye firmalarından olan Akkoç Lojistik filosuna ilk kez Euro 6 motorlu araç katarken tercihini yine Mercedes-Benz’den yana yaptı. Akkoç Lojistik bu alım ile filosundaki araç sayısını 200’e yükseltti.
1967 yılında Otomarsan ismiyle Davutpaşa’da kurulan ve bugün 1 milyar Avro’yu aşan yatırımıyla Türkiye’nin yabancı sermayeli en büyük şirketlerinden biri olan Mercedes-Benz Türk, kuruluşunun 50. yılını muhteşem bir törenle kutladı.
Shell & Turcas’ın Perakende Satışlar Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonuna Murat Birgül atandı
Fiat, Temmuz ayı itibariyle “ Fiat Professional” markasını Türkiye pazarında kullanmaya başladı. Fiat, 2007 yılında Avrupa pazarında ticari araç için kullanmaya başladığı “Fiat Professional” markasını şimdi de Türkiye pazarında devreye alarak, ticari araçlarda güçlenmeyi hedefliyor.
Yol Emniyeti’ni kurum kültürünün yapı taşlarından biri haline getiren Shell, yolda en çok dinlenen radyolardan biri olan Radyo Trafik ile yol emniyeti için işbirliğine imza attı.
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) geçtiğimiz yıl en fazla ihracat gerçekleştiren üyelerini ödüllendirdi. 23 kategoride 115 ödülün sahiplerini bulduğu törende Shell & Turcas da Madeni Yağlar İhracatı kategorisinde ödül sahibi oldu.
Shell & Turcas, A.L.F.A. Awards’da, üst üste ikinci kez akaryakıt sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.
Türk Öğrencilerin Ürettiği Geleceğin Enerji Tasarruflu Otomobilleri Londra’da Piste Çıktı
Shell’in 32 yıldır gençleri, enerji tasarruflu yenilikçi araçlar tasarlayıp üretmeye teşvik etmek amacıyla düzenlediği uluslararası öğrenci-inovasyon yarışması Shell Eco-marathon, bu yıl 13’ü Türkiye’den olmak üzere 28 ülkeden 171 ekibin katılımıyla gerçekleştirildi.
Shell & Turcas tarafından düzenlenen Shell Ekonomi Buluşması’nda inşaat sektörünün önde gelen şirketleri bir araya geldi. Toplantıda Türkiye ekonomisi, inşaat sektörünün gelişimi ve Shell’in inşaat sektörüne yönelik yakıt, madeni yağ ve diğer değer katan hizmetlerinden bahsedildi.
Mercedes-Benz Türk yetkili bayileri, düzenlenen bayi toplantısında bir araya gelerek hafif ticari araçlar ürün grubu bazında yapılan çalışmaları ve sektör ile şirket performansını değerlendirdi. Mercedes-Benz Türk, 50. yılını kutladığı bu özel yılda satış rakamlarını yukarıya taşımayı ve pazar payını artırmayı hedefliyor.