"shell/4/images/reklam/s/keywords/shell" İLE İLGİLİ HABERLER

Shell & Turcas’a “İnovasyon Döngüsü” Ödülü
Türkiye İhracatçılar Meclisi ile A.T. Kearney işbirliğinde gerçekleştirilen ve Türkiye’nin önde gelen inovasyon geliştirme platformlarından biri olan İnovaLİG 2015 Ödülleri sahiplerini buldu. 488 firmanın başvurduğu İnovaLİG 2015’te, ödüle layık görülen tek akaryakıt şirketi olan Shell & Turcas, “İnovasyon Yaşam Döngüsü ve Süreçleri” kategorisinde ödül alan ilk üç şirketten biri oldu.
Geleceğin mühendisleri ‘Shell Eco-marathon Türkiye’de piste çıktı
Shell Türkiye, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) işbirliğiyle, gençleri daha az enerji ile daha fazla yol kat eden araçlar tasarlayıp üretmeye teşvik etmek amacıyla bu yıl ilk kez düzenlenen “Shell Eco-marathon Türkiye”de geleceğin mühendisleri yarıştı. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nden “Energy Technologies Team” ekibinin elektrikli aracı, serbest piyasada fiyatı yaklaşık 50 kuruş olan 1 kWs elektrikle, 144 km yol kat ederek, ilk Shell Eco-marathon Türkiye’nin birincisi oldu.
Shell Türkiye, “Hedef  Sıfır” vizyonu ile 110 milyon kilometre yol kat etti
Sıfır kaza anlamına gelen “Hedef Sıfır” vizyonu ile “Yol Emniyeti” çalışmalarını aralıksız sürdüren ve Türkiye’deki operasyonlarında yaklaşık 110 milyon kilometre yolu çevreye ve insan hayatına zarar verecek bir trafik kazası yapmadan kat eden Shell Türkiye, bu yıl altıncısını düzenlediği “Shell Yol Emniyeti Konferansı”nda paydaşlarıyla biraraya geldi.
Shell Türkiye, “Hedef Sıfır” vizyonu ile 110 milyon kilometre yol kat etti
Sıfır kaza anlamına gelen “Hedef Sıfır” vizyonu ile “Yol Emniyeti” çalışmalarını aralıksız sürdüren ve Türkiye’deki operasyonlarında yaklaşık 110 milyon kilometre yolu çevreye ve insan hayatına zarar verecek bir trafik kazası yapmadan kat eden Shell Türkiye, bu yıl altıncısını düzenlediği “Shell Yol Emniyeti Konferansı”nda paydaşlarıyla biraraya geldi.
Shell, TSE tarafından “Müşteri Dostu Marka” olarak tescillendi.
Akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi olan* Shell & Turcas Petrol A.Ş, Türk Standardları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucunda Shell markası için “Müşteri Dostu Marka” belgesini aldı.
PIRELLI VE SHELL  EMNİYETLİ SÜRÜŞE DİKKAT ÇEKİYOR
Pirelli ve Shell işbirliğiyle 25 Ekim-25 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilen kampanya kapsamında emniyetli sürüşe yönelik lastik güvenliği uygulaması hayata geçirildi. Tüketici faydasına yönelik gerçekleştirdikleri kampanyalarla öne çıkan Pirelli ve Shell, lastik güvenliğine dikkat çekiyor.
Shell’in Mobil Uygulaması ‘Shell Motorist’e Prestijli Ödül
Mobil reklamların pazarlama, teknoloji ve medya kategorilerindeki yaratıcılarını ödüllendiren ve bu alandaki en prestijli organizasyonlardan biri olan MMA Smarties EMEA Bölgesi Ödülleri’nde, Shell’in mobil uygulaması “Shell Motorist” Bronz ödülün sahibi oldu.
Shell ile BMW Arasındaki İşbirliği Derinleşiyor
Shell, BMW AG ile sürdürmekte olduğu işbirliğini derinleştiriyor. BMW Motorsporları takımı artık Shell’in yüksek performanslı motor yağları Shell Helix Ultra ve Pennzoil Platinum’u kullanacak. Shell V-Power ise BMW M Serisi otomobillerinin tavsiye edilen yüksek performanslı yakıtı olacak.
PIRELLI’DE KIŞ KAMPANYASI BAŞLADI
Pirelli, tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran kampanyalara imza atmaya devam ediyor. 25 Ekim – 25 Aralık tarihleri arasındaki kampanyada, Pirelli marka otomobil, SUV ve hafif ticari araç lastiği satın alan tüketiciler Shell’den 14’’-16’’ jantlarda 50 TL; 17’’ ve üzeri jantlarda 100 TL değerinde hediye yakıt kazanıyor.
REKLAM SEKTÖRÜNÜN OSCAR’I OPET’E
‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI