Anadolu Ajansı Enerji Haberleri Editörlüğü’ne konuk olan Shell Türkiye Ülke Başkanı Ahmet Erdem, geçen yıl Türkiye'de 16 milyar liranın üzerinde satış geliri elde ettiklerini belirterek, "Türkiye pazarına inanıyoruz ve bunun bir göstergesi olarak uzun vadeli bir yatırım stratejisi izliyoruz. Türkiye, Shell’in büyüme açısından öncelikli 10 pazarından biri” dedi.
35. Enerji Verimliliği Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen 7. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı’na Shell Eco-marathon araçları renk kattı. Shell Eco-marathon takımlarının standını, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak ziyaret etti. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Müsteşarı Fatih Dönmez ve EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz ise gençlerin en az enerjiyle en uzun mesafe gitmek üzere tasarladıkları Shell Eco-marathon araçlarını kullandılar. Albayrak, stand ziyaretinde gençlere tam destek sözü verdi.
Türkiye İhracatçılar Meclisi ile A.T. Kearney işbirliğinde gerçekleştirilen ve Türkiye’nin önde gelen inovasyon geliştirme platformlarından biri olan İnovaLİG 2015 Ödülleri sahiplerini buldu. 488 firmanın başvurduğu İnovaLİG 2015’te, ödüle layık görülen tek akaryakıt şirketi olan Shell & Turcas, “İnovasyon Yaşam Döngüsü ve Süreçleri” kategorisinde ödül alan ilk üç şirketten biri oldu.
Shell Türkiye, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) işbirliğiyle, gençleri daha az enerji ile daha fazla yol kat eden araçlar tasarlayıp üretmeye teşvik etmek amacıyla bu yıl ilk kez düzenlenen “Shell Eco-marathon Türkiye”de geleceğin mühendisleri yarıştı. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nden “Energy Technologies Team” ekibinin elektrikli aracı, serbest piyasada fiyatı yaklaşık 50 kuruş olan 1 kWs elektrikle, 144 km yol kat ederek, ilk Shell Eco-marathon Türkiye’nin birincisi oldu.
Sıfır kaza anlamına gelen “Hedef Sıfır” vizyonu ile “Yol Emniyeti” çalışmalarını aralıksız sürdüren ve Türkiye’deki operasyonlarında yaklaşık 110 milyon kilometre yolu çevreye ve insan hayatına zarar verecek bir trafik kazası yapmadan kat eden Shell Türkiye, bu yıl altıncısını düzenlediği “Shell Yol Emniyeti Konferansı”nda paydaşlarıyla biraraya geldi.
Sıfır kaza anlamına gelen “Hedef Sıfır” vizyonu ile “Yol Emniyeti” çalışmalarını aralıksız sürdüren ve Türkiye’deki operasyonlarında yaklaşık 110 milyon kilometre yolu çevreye ve insan hayatına zarar verecek bir trafik kazası yapmadan kat eden Shell Türkiye, bu yıl altıncısını düzenlediği “Shell Yol Emniyeti Konferansı”nda paydaşlarıyla biraraya geldi.
Akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi olan* Shell & Turcas Petrol A.Ş, Türk Standardları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucunda Shell markası için “Müşteri Dostu Marka” belgesini aldı.
Avrasya Güvenlik ve Trafik Fuarı, 12-14 Kasım tarihleri arasında Ankara Congressium (ATO) Kongre ve Fuar Merkezi’nde düzenlendi. Bu yıl 6.sı yapılan “Trafik ve Güvenlik Sempozyumu” ve “2. Uluslararası Katılımlı Avrasya Güvenlik ve Trafik Fuarı”, T. C. İçişleri Bakanlığı, T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü ve Karayolları Genel Müdürlüğü’nün katkılarıyla gerçekleştirildi. BP Türkiye’nin 6 yıldır desteklediği etkinlik, bu yıl “Trafik ve Trafik Güvenliği”, “Kamu Güvenliği”, “Güvenli Şehirler” olmak üzere üç ana konuya odaklandı.
Pirelli ve Shell işbirliğiyle 25 Ekim-25 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilen kampanya kapsamında emniyetli sürüşe yönelik lastik güvenliği uygulaması hayata geçirildi. Tüketici faydasına yönelik gerçekleştirdikleri kampanyalarla öne çıkan Pirelli ve Shell, lastik güvenliğine dikkat çekiyor.
Mobil reklamların pazarlama, teknoloji ve medya kategorilerindeki yaratıcılarını ödüllendiren ve bu alandaki en prestijli organizasyonlardan biri olan MMA Smarties EMEA Bölgesi Ödülleri’nde, Shell’in mobil uygulaması “Shell Motorist” Bronz ödülün sahibi oldu.