"İPRAGAZ/2/cekici-treyler/s/keywords/İPRAGAZ/4/s/keywords/İPRAGAZ/2/cekici-treyler/s/keywords/İPRAGAZ" İLE İLGİLİ HABERLER

GO kalitesi, sertifikalarla tescillendi
İpragaz’ın Türkiye akaryakıt sektöründeki genç ve dinamik markası GO’nun kalitesi, ilgili tüm mevzuat ve standartlara uygun bulunarak, üç ayrı sertifika ile tescillendi. Bağımsız belgelendirme kuruluşu TÜV AUSTRIA BBS tarafından GO’ya; “TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi”, “TS EN ISO 14001:2005 Çevre Yönetim Sistemi”, “TS OHSAS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi” sertifikaları verildi.
İpragaz ve Turkcellden İşbirliği..
İpragaz ile Turkcell’in, iş ve yaşama enerji katan işbirlikleri, yeni bir kampanyayla devam ediyor. “Mutfağınızın bereketine bereket katalım istedik” sloganıyla düzenlenen kampanya ile şimdi de, emeklilere avantaj sunuluyor. Turkcell Emekliler Kulübü üyelerine özel kampanya kapsamında, 12 kilogramlık İpragaz ev tüpü indirimli fiyatla sunulacak.
Ulaşımda doğal gaz daha da önem kazanacak
İpragaz, 10’un üzerinde sektör temsilcisini buluşturan “Doğu Marmara Bölgesi 3. Filo Yönetimi ve Optimizasyonu” konferansını teknik bilgi ve köklü tecrübesi ile destekledi. Konferansta konuşan İpragaz A.Ş. Teknik Destek Müdürü Can Toydemir “Bugün dünyada %1 olan ulaşımda doğal gaz kullanımının, 2040’da %4’e ulaşacağı” öngörüsünü paylaştı. GO Satış Müdürü Hakan Çelik de, etkin filo yönetimindeki en belirleyici unsurlardan birinin yakıt tüketimi olduğunu belirtti.
Tırsan Liderlik Geleneğini Sürdürüyor, Yatırımlarıyla Treyler Sektörüne Rehberlik Ediyor
• TAİD verilerine göre Tırsan 2014 yılında Türkiye treyler pazar lideridir. • Tırsan, 2014 yılında da Avrupa’nın en büyük üç treyler üreticisinden biri oldu. • 2014 yılında Almanya’daki satışlarını %87,7 artırdı. • 10 milyon € yatırımla kataforez tesisi kurdu, paslanmaya karşı savaşı kazandı. • Tanker, silo, low-bed, damper üretim kapasitelerini artırdı, low-loader treyler üretimine başladı. • Türkiye’nin ilk ve tek treyler Ar-Ge merkezinde 2014’te üç yeni teknoloji geliştirdi. • İstihdam yaratmaya devam etti, çalışan sayısını Türkiye’de %12, Almanya’da %58, Rusya’da 2,4 kat artırdı. • Tırsan 57 ülkeye ihracat yapmaktadır. • Tırsan ISO 500 listesinde 159. sırada yer almaktadır. • Üç lokasyonda 508.000 m2 alan üzerinde üretim yapmaktadır.
“Marka ömrü boyunca yaşar, nefes alır, gelişir”
Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası GO’nun hikayesi, Brand is You 2014’te ele alındı. İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay, “Değişimin Ustaları / Master of Change” başlığıyla düzenlenen bu önemli platformda GO’nun, birkaç sene önce henüz bir fikir olarak başlayan ve bugün ‘yolların aranan markası’ olmasına uzanan yolculuğunu anlattı. Aratay, “Marka ömrü boyunca yaşar, nefes alır, gelişir” dedi.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI