21-05-2015 15:13:50 Son Güncelleme: 21-05-2015 15:15:50

Türkiye’nin yükselen markası Dacia, genç ürün gamı ile İstanbul Autoshow’da...

Türkiye’nin yükselen markası Dacia, İstanbul Autoshow’da 2. Salon’da otomobilseverlerle buluşuyor. Dacia standında Şubat ayında Türkiye’de satışa sunulan Lodgy Stepway öne çıkıyor. Fuarda ayrıca Duster, Logan MCV, Sandero Stepway ve Dokker Stepway olmak üzere Dacia’nın tüm modelleri sergileniyor.
Türkiye’nin yükselen markası Dacia,  genç ürün gamı ile İstanbul Autoshow’da...

·                     Dacia, Sandero ve Dokker’ın ardından Lodgy’nin Stepway versiyonunu da müşterinin beğenisine sunuyor.

·                     Lodgy Stepway, crossover araçlardan alınan ilhamla daha kaslı bir görünüme ve güçlü bir kişiliğe kavuştu.

·                     Tüm Dacia modellerinde olduğunu gibi Lodgy Stepway de 3 yıl / 100.000km garanti ile sunuluyor.

·                     Lodgy Stepway çok geniş bir ekipman yelpazesi ile pazara sunuluyor (standart veya opsiyonel olarak): MEDIA NAV navigasyon ve multimedya sistemi, klima, hız ayar ve sınırlayıcı, deri direksiyon ve arka park sensörü.

·                     Duster: Rakipsiz fiyat/iç hacim oanıyla performanslı gerçek bir SUV

·                     Sandero Stepway: kendine özgü tasarımı ile maceraperest.

·                     Logan MCV: Hem özel hem profesyonel kullanıma yönelik bir station wagon

·                     Dokker Stepway: Dış aksesuarlarla zenginleştirilmiş, SUV görünümlü modern ve kompakt bir tasarım

·                     Dacia’nın tüm modellerinde teknolojik ekipmanlar göz dolduruyor: Yeni radyo CD ve MEDIA NAV Navigasyon ve multimedya sistemi dış dünya ile bağlantı kurmayı sağlıyor. 

·                     Dacia’nın binek modellerinde ilk donanım seviyesinden itibaren, standart olarak ön sürücü hava yastığı ile aynı zamanda ESP bulunuyor.

·                     Sandero Stepway’de Renault grubunun mekanik mükemmelliğinin sembolü olan TCe 90 benzinli motor da kullanılıyor.

·                     Dacia ürün yelpazesi, Avrupa’nın en genç ürün gamına sahip markası olarak müşterilerin tüm ihtiyaçlarına cevap veriyor.

·                     Dacia Dokker, kullanışlı özellikleri sayesinde hem esnafların hem de ticaretle uğraşanların gözdesi haline geliyor.

 

 

 

DACIA, LODGY STEPWAY İLE DAHA DA GÜÇLENİYOR

Dacia, Sandero’nun ardından Lodgy Stepway versiyonunu da müşterinin beğenisine sunuyor. Lodgy’nin Stepway versiyonları crossover araçlardan alınan ilhamla daha kaslı bir görünüme ve güçlü bir kişiliğe kavuştu.

Sandero Stepway’in tarzını takip eden bu modelde iddialı ve maceracı stil detayları göze çarpıyor. Lodgy Stepway’de iç mekan ayrıntıları da ilgi çekiyor. Mavi dikişlerle bezenmiş özel döşeme kullanılan Stepway versiyonlarında, göstergeler ve hava çıkış kanalları, orta panelde de bulunan mavi ton ile çevreleniyor.

Segment lideri olan Lodgy’nin Stepway versiyonu çok geniş bir ekipman yelpazesi ile pazara sunuluyor (standart veya opsiyonel olarak): MEDIA NAV navigasyon ve multimedya sistemi, klima, hız ayar ve sınırlayıcı, deri direksiyon ve arka park sensorü.

Lodgy Stepway, 6 ileri vitesli manuel vites kutusu ve 110bg güç üreten 1.5 dCi motorla sunuluyor.  5 ve 7 koltuklu seçenekleri bulunan Lodgy Stepway 53.800TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. 

 

EZBER BOZAN DACIA DUSTER

Dacia, 2010 yılında pazara sunulan Dacia Duster’ın yeni jenerasyonu ile yine ezber bozuyor. Türkiye’nin en çok satılan 4x4 aracı olan Dacia Duster, her türlü yol koşuluna uygun, sağlam, güvenilir ve kullanımı kolay bir 4x4’ün ulaşılabilir ve ekonomik olabileceğini ispatlıyor. Dacia Duster’ın 90 bg 4X2 dizel versiyonu karma parkurda 4,7 lt/100 km, 110 bg 4x4 versiyonu 5,2 lt/100 km. olarak son derece düşük yakıt tüketim değerlerine sahip. Dacia, Duster,  her türlü yol koşulunda kullanılabilen sağlam, güvenilir ve çekici bir tasarıma sahip bir 4x4’ün ekonomik ve ulaşılabilir olduğunu gösteriyor. Çekici tasarımlı, uygun kullanım maliyetli, güvenilir ve sağlam bir otomobilin uygun fiyatlı olabileceğini göstererek otomotiv dünyasında devrim yaratan Dacia, Duster sayesinde bu kez de 4x4 dünyasındaki yerleşik inanışları alt üst ediyor. Duster, 45.850TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

 

DACIA SANDERO STEPWAY: GERÇEK BİR MACERAPEREST  

Dacia Sandero Stepway; farklı çizgileri ile güçlü ve uygun fiyatlı bir ‘crossover’. Sandero Stepway yeni Dacia tasarım çizgisini benimsiyor. Sandero Stepway SUV görüntüsü ile beğeni topluyor, ekonomi ve çevreci özellikleri ile dikkat çekiyor. (Dizelde 4,0 lt / 100 km ve benzinlide 5,4 lt /100 km ile çok rekabetçi). Sandero Stepway, markanın en son modellerinin ortak özelliği olan yeni görsel kimliğinin temsilcisi. Dacia’nın yeni tasarım kimliği kalite ve sağlamlık unsurlarına vurgu yapıyor. Dacia Sandero Stepway; aksesuarları ile özgün tasarım ve uygun fiyatlı bir ‘crossover’. Sandero Stepway, ayırt edilebilir bir tarza sahip crossover araç arayışı içindeki sürücülere hitap ediyor. Çift renkli yeni tamponlar ve radyatör ızgarası, sis lambaları, geniş çamurluklar, özel yeni 16” jantlar, tavan barları tasarımına fark katıyor. Sandero Stepway’de metalik renk standart. Sandero Stepway pratiklik ve çok yönlülük açısından öne çıkıyor. 320dm3 bagaj hacmi ile segmentinin en yüksek kapasitelerinden birine sahip. Sandero Stepway 40.600TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.

 

LOGAN MCV: HEM ÖZEL HEM PROFESYONEL KULLANIMA YÖNELİK BİR STATİON WAGON

Dacia; Sandero, Lodgy, Dokker ve Duster’dan sonra fiyatı küçük, kendisi büyük bir station wagon olan Logan MCV ile başarısını sürdürüyor. Geniş ailelerin ekonomik çözümü olan Logan MCV, hem özel hem profesyonel kullanıma yönelik. Logan MCV tamamen yenilenen bir iç ve dış mekan tasarımına sahip. Her ihtiyaca cevap veren, sağlam bir aile otomobili olan Logan MCV geniş bir iç hacim ve 573 litre ile sınıfının en geniş bagaj hacimlerinden birine sahip. Logan MCV Türkiye’de iki motor seçeneği ile sunuluyor: 1.2 16v 75 bg benzinli ve 1.5 dCi 75 bg dizel. Renault Grubu’nun en çok satan efsane 1.5dCi motoru, segmentinin en düşük yakıt tüketimi (3.9 litre/100 km) ve düşük  CO2 (103 g CO2 / km) salımına sahip. 37.250TL’den başlayan fiyarlarla satılan Logan MCV, göz alıcı ve çağdaş dış tasarımı ile iç mekanda da yüksek düzeyde kaliteye sahip.

 

DOKKER COMBI : DACIA’NIN GÜÇLÜ TİCARİ OYUNCUSU

Dokker Combi sınıfının en iyisi olan kullanışlı özellikleri sayesinde hem esnafların hem de ticaretle uğraşanların gözdesi haline geldi. Hem özel hem de profesyonel kullanıma yönelik beş kişilik bir kombi olan Dacia Dokker, 800 litrelik kapasitesi ile kendi sınıfında en büyük bagaj hacimlerinden birini ve en iyi modülerliği sunuyor. Dacia Dokker, 1.5 dCi 90bg dizel motor ile satışa sunuluyor.  Dokker beş kişiyi rahatlıkla taşıyor; yolcuların bagajları için de 800 litrelik kapasitesi ve maksimum 1.16 m’lik yük uzunluğuyla segmentinin en büyük bagajlarından birini sunuyor. Dacia Dokker, hem hacimli yükleri taşıyacak hem de ailelerine konforlu bir seyahat imkanı tanıyacak olan karma bir otomobil arayışı içindeki müşterilerin beğenisini kazanıyor. Arka koltuğun modüler özelliği sayesinde ek 3m3’lük taşıma kapasitesi sunuyor; bu da Dokker’ı profesyonel kullanım için ideal bir seçim haline getiriyor. Dokker yük bölümüne veya arka koltuklara erişimi son derece kolaylaştıran camlı bir ya da iki sürgülü yan kapı ile satışa sunulyor. Dokker’ın ayrıca kapalı kasa Van versiyonu da ürün gamında bulunuyor. Dokker Combi 37.350TL’den başlayan fiyatlarla tüketicinin beğenisine sunuluyor.

Dokker Stepway, ön/arka, sağ/sol çamurluk korumaları, krom renk ön/arka tampon korumaları ve sağ/sol ön sis farları kaplamaları ile modern ve kompakt bir tasarıma sahip.

 

DACIA TÜRKİYE’DE GÜÇLENMEYE DEVAM EDİYOR

2004 yılında markanın ilk modeli Logan’ın lansmanından bu yana Dacia, Türkiye’de yükselişini sürdürüyor. Dacia markası, 2014 yılında toplam pazarda kaydettiği 34 bin 469 adet satış ile yüzde 4,5 pazar payı ile tarihinin en yüksek pazar payını elde etti. Dacia, Türkiye pazarında marka sıralamasında 8. sırada yer alıyor. Dacia Türkiye, elde ettiği başarılı performans ile uluslararası pazarlar arasında da yükselişini sürdürüyor, Türkiye dünya sıralamasında Nisan ayında 5. sırada yer aldı. Marka ayrıca, Türkiye’nin en çok 4x4 satan markası.  

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI