29-04-2014 11:50:19 Son Güncelleme: 29-04-2014 11:55:19

Starpet uluslararası fuar katılımlarıyla küresel işbirliklerini güçlendiriyor

Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, yurt içinde ve yurt dışında katıldığı uluslararası fuarlarla küresel işbirliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Starpet’in son 2 ayda 3 farklı geniş kapsamlı fuarda yer aldığını söyleyen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, “50’yi aşkın ülkeden on binlerce profesyonelle buluştuğumuz fuarlarda kurduğumuz yeni işbirlikleri sayesinde ihracatımızın önemli oranda artacağına inanıyoruz” dedi.
Starpet uluslararası fuar katılımlarıyla küresel işbirliklerini güçlendiriyor

Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, yurt içinde ve yurt dışında katıldığı uluslararası fuarlarla küresel işbirliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Starpet, nisan ve mayıs aylarında katıldığı, aralarında Çin’de düzenlenen ve dünyanın en büyük petrol fuarı olarak bilinen CIOOE & CIPPE’nin de yer aldığı üç fuarla, 50’yi aşkın ülkeden sektör profesyonelleri ile buluştu.

 

2013’ün son çeyreğinde hizmete giren Starpet İsviçre ofisinin ardından küresel işbirliklerinin kendileri için daha büyük anlam ifade etmeye başladığına dikkat çeken Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, “Bu çerçevede, geniş katılımlı fuarlarda yer almaya özellikle önem veriyoruz. İhracatta yeni ülkeler bulmak ve sağlam ilişkiler geliştirmek hedefiyle yer aldığımız fuar maratonuna bu yıl mart ayının ikinci yarısında Çin’le başladık. 45 ülkeden 1500’ü aşkın kurumsal katılımcı ve 40.000 profesyonel ziyaretçisiyle dünyanın en büyük petrol fuarı konumunda bulunan CIOOE & CIPPE Fuarı’nda temelini attığımız ilişkilerin, yakın gelecekte ilk filizlerini vermeye başlayacağına inanıyoruz” dedi.

 

Doğru zamanda doğru pazarı bulmak, sektördeki gelişmeleri yakından takip edebilmek ve müşteri ihtiyaçlarına eksiksiz yanıt verebilmek adına fuarların büyük önem taşıdığına dikkat çeken Okalin sözlerini şöyle sürdürdü:

 

“Çin’in ardından rotamızı Brezilya’ya çevirerek Automec Pesados & Commerciais Fuarı’ndaki yerimizi aldık. Brezilya, 200 milyona yaklaşan nüfusu ve geniş pazarı ile son derece önemli bir ihracat kanalı konumunda bulunuyor. Madeni yağ markamız Staroil ile Brezilya pazarına giren ilk Türk şirketi olmayı, sonrasında da tüm Latin Amerika ülkeleri ile çalışmaya başlamayı hedefliyoruz.”

 

Nisan ayında gerçekleşen Automechanika İstanbul Fuarı’nda da yer aldıklarını hatırlatan Okalin, “Standımızı ziyaret ederek bilgi alan 100’ü aşkın şirketin ürünlerimize gösterdikleri yakın ilgiden son derece memnun kaldık. Birçok firma ile iş geliştirme süreçlerine başlamış durumdayız ve geri dönüşlerinin de olumlu olacağına inanıyoruz” diye konuştu.

 

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 2209 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI