24-08-2023 12:47:05

Stevie International Business Awards’tan Milangaz’ın Marka Relansman kampanyasına iki Altın ödül

LPG pazarının Türkiye’deki uzman markası Milangaz, Marka Relansman kampanyası ile dünyanın önde gelen ödül programlarından biri olan ve “İş Dünyasının Oscar’ı” olarak bilinen Stevie International Business Awards’ta en iyiler arasında yer alarak iki farklı kategoride Altın ödülün sahibi oldu.
Stevie International Business Awards’tan  Milangaz’ın Marka Relansman kampanyasına iki Altın ödül

Kaliteden ödün vermeyen ve tüketici odaklı yaklaşımı ile Türkiye LPG pazarının uzman markası Milangaz, “İş Dünyasının Oscar’ı” olarak bilinen Stevie International Business Awards (IBA) ödül programında iki Altın ödüle lâyık görüldü.

 

Dünya çapındaki kuruluşların ve çalışan profesyonellerin başarılarını onurlandırmak hedefi ile 20 yıl önce hayata geçirilen ödül programının bu yılki sonuçları 14 Ağustos tarihinde açıklandı. Marka Relansman kampanyası ile Milangaz; Stevie International Business Awards’ın Marketing Campaign of the Year “Yılın Pazarlama Kampanyası (Endüstriyel)” ve Re-Branding/Brand Renovation of the Year “Yılın Marka Renovasyonu/Yeniden Marka Konumlandırma” kategorilerinde Altın ödülün sahibi oldu.

Marka iletişim stratejisini, logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi

Tüketici odaklı bakış açısı ve sektördeki en güvenilir marka olma misyonu doğrultusunda faaliyetlerini sürdüren Milangaz, 2022 yılında marka iletişim stratejisini, logosunu ve kurumsal kimliğini yeniledi. Marka Relansman kampanyası ile dikkat çeken Milangaz, yeni marka yolculuğunda genç, dinamik ve çevreci yapısının yanı sıra güven duygusunu ön plana çıkarıyor.

 

Milangaz’ın yeni marka yolculuğunun reklam kampanyasında yer alan reklam filmleri, ‘Milangaz yanında her şey yolunda’ mottosunu tüketicilere ulaştırıyor. Reklam kampanyasında tüketicilerin hayatlarından kesitlere yer veren sıcak, samimi iletişimi ve güven duygusunu ön plana çıkaran duruşuyla dikkatleri üzerine çeken Milangaz, yenilikçi ve çevreci ürünlerinin reklamlarını tüketicisiyle buluşturmaya devam edecek.

 

Tüketici beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam eden Milangaz, yenilikçi ve çevreci ürünler geliştiriyor. Kaliteden ödün vermeyen, tüketici odaklı yaklaşımı ile aranan ve tercih edilen bir marka olma vizyonuyla hareket eden Milangaz, hizmet yapısını güçlendirmek için teknolojik altyapısına ve insan kaynaklarına yaptığı yatırımları kesintisiz sürdürüyor. Gelecek vizyonuna paralel olarak LPG odaklı enerji ürün ve hizmetlerine yönelik ağını da genişleten Milangaz, aynı zamanda dijital projelerini tüketiciler ile buluşturmayı sürdürüyor.

Tüm segmentlerde kesintisiz LPG hizmeti

Bugün Türkiye’nin 81 ilinde, 950’den fazla ilçede, bütün segmentlerde kesintisiz LPG hizmeti veren Milangaz, 5 deniz terminali, 21 LPG depolama ve tüp dolum tesisi, 137 bin metreküp LPG depolama kapasitesi, binin üzerinde tüp gaz bayi/perakende satış noktası, 2022 yılında faaliyete başlayan tüp imalat fabrikası ve 700 otogaz bayisi ile faaliyetlerini güçlenerek sürdürüyor.

 

Türkiye’nin ilk LPG markası Milangaz, tüpgazda da her yıl yaklaşık 1,5 milyon haneye ulaşarak milyonlarca kişiye enerji sağlıyor, on binlerce araç Milangaz Otogaz kalite ve güvencesiyle yoluna devam ediyor. Bunun yanı sıra Milangaz, Türkiye genelinde konutlara, sanayi ve ticari işletmelere dökmegaz hizmeti de sunuyor.

  •   Etiket milangaz
  •   Okuma Bu haber 13122 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI