09-01-2015 13:01:38 Son Güncelleme: 09-01-2015 13:05:38

SÜRAT, Şikâyetleri Süratli çözüyor

Kargo sektörü ‘’Şikâyet Yönetimi Başarı Sıralamasında’’ 2014 yılında şikâyetleri en hızlı çözen Kargo firması yine Sürat Kargo oldu. En yüksek pazar payına sahip beş kargo firmasının şikâyet istatistikleri kullanılarak hazırlanan rapora göre Sürat Kargo 62,5 puanla 2014 yılı kargo sektörü birincisi oldu. Sürat Kargo 2012 ve 2013 yıllarında da yine zirvede yer almıştı.
SÜRAT, Şikâyetleri Süratli çözüyor

‘’Şikâyet yönetimi Başarı sıralamasında’’ beş kargo firmasının 2014 yılındaki 23 bin 252 şikâyetinin istatistikleri ve şikâyetçilere ait algısal verilerinden yararlanıldı. Bu veriler ışığında hazırlanan rapora göre, Sürat Kargo 62,5 puanla birinci olurken, UPS Türkiye 62,0 puanla ikinci, MNG Kargo 51,2 puanla üçüncü, Aras Kargo 50,4 puanla dördüncü ve Yurtiçi Kargo ise 47,3 puanla beşinci sırada yer aldılar.  İlk üç sırayı alan firmalardan Sürat Kargo şikâyetçi müşterilerin görece yüksek memnuniyetinin etkisi ile birinci olurken, ilk bir saat içinde tüm şikâyetlere dönüş yaparak şikâyetçilerine en hızlı ulaşan kargo markası oldu. Bir şikâyetin çözülme süresinin 11 saat 14 saniye olduğu kargo sektöründe, Sürat kargo 1 saat 4 saniye de şikâyetleri çözerek sektörden 10 kat daha hızlı çözüm sağladı.

Sürat Kargo genel Müdürü Halis Sağırlı, ‘’kargo sektörü gibi nihai tüketicilere dokunan bir alanda müşterilerin şikâyetlerini en hızlı şekilde çözebilmek en önemli konudur. Biz müşterilerimizi bir operatör soğukluğu ile değil, canlı müşteri temsilcilerimiz ile karşılıyoruz ve bunun karşılığını alıyoruz. 2012 yılından bu yana yaptığımız yatırımlar ile sektör ortalamasının çok üzerinde bir performans gösteriyoruz. Bu başarıyı müşterilerimize verdiğimiz değerin bir sonucu olarak elde ettik’’ diye konuştu.

Kargo Sektöründe en çok öne çıkan şikâyet konusu yüzde 51,6 ile ‘Kargo Teslimatı’ olurken, ’Kargo Teslim Alma’ kategorisi yüzde 39,3 ile ikinci, ’Çağrı Merkezi ve Online Hizmetler ’ise yüzde 9,0 ile üçüncü sırada geliyor.   

Sürat Kargo, 2014 yılı içerisinde A.L.F.A Ödülleri töreninde Şikâyet yönetimi konusunda Kargo sektörü şampiyonu olmuştu. Marketing Türkiye Dergisi, Marketing Management Institute, Şikayetvar.com ve Method Research işbirliğinde gerçekleştirilen “Alfa Awards”, Türkiye’de Online Şikâyet Yönetimi konusunda düzenlenen ilk yarışma özelliğini taşıyor. www.sikayetvar.com sitesine gelen şikâyetleri en hızlı yöneten kargo firması Sürat Kargo olmuştu.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI