21-01-2016 16:57:39 Son Güncelleme: 21-01-2016 19:54:39

TEMSA, 2015 'de Safir Plus ile esti, Maraton ile fırtına kopardı. 2015'de yine pazar lideri oldu..

TEMSA, 2015’te tüm ürün segmentlerinde satış adetlerini yükseltmeyi başardı. 2014 yılında 1.700’ü aşan satış seviyesi elde eden TEMSA, TUİK verilerine göre 2015’te bu rakamı 2.250’ye yaklaştırdı ve %30 büyüme gerçekleştirdi. 2015 yılında 6 yeni ürünü pazarla buluşturan TEMSA, 2016 yılında ise pazara 9 yeni ürün sunacak.
TEMSA, 2015 'de Safir Plus ile esti, Maraton ile fırtına kopardı. 2015'de yine pazar lideri oldu..

TEMSA, 21 Ocak Perşembe günü düzenlediği basın toplantısı ile 2015 yılını değerlendirdi, 2016 hedeflerini paylaştı. Feriye’de gerçekleştirilen basın toplantısına TEMSA Genel Müdürü Dinçer Çelik, Satış Direktörü Murat Anıl, Yurtiçi Otobüs Satış Müdürü Baybars Dağ, Kamu Satış Müdürü Ayşegül Gökçe ve Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Ersan katıldı.

 

Otobüste tüm segmentlerde pazar büyüdü

TEMSA Genel Müdürü Dinçer Çelik, basın toplantısında 2015 yılında TEMSA’nın pazara yönelik yürüttüğü çalışmalar ve pazarda yaşanan gelişimi aktararak başladı. 2015 yılının zorlu bir yıl olduğunu belirten Dinçer Çelik, “ Seçim süreçlerine, dünyadaki ekonomik dalgalanmalara ve pazarlarda yaşanan olumsuzluklara rağmen, Türkiye otobüs pazarı, yılı tüm segmentlerde  büyüyerek  kapattı ve 2015’te Türkiye de %30’u aşan büyüme ile 8400 adet otobüs satıldı ” dedi.

“ TEMSA 2015’te neler yaptı? ” diyerek açıklamalarını sürdüren Dinçer Çelik, “Yıl içerisinde sizlerle çok sık bir araya geldik. Sizler de bizim lansmanlarımızda, aktivitelerimizde yer alarak bize destek oldunuz. Bunun için sizlere teşekkür ediyorum. Müşterilerimizi ilk olarak Safir VIP 41+1 koltuklu aracımız ile buluşturduk.  2+1 segmentinin otobüs pazarında giderek yükselen bir trend olmasında TEMSA’nın bu pazarın ihtiyaçlarına yönelik en uygun araçları sunmasının da önemli bir katkısı olduğu muhakkak. Önümüzdeki süreçte de Türkiye’de seyahat otobüslerinin büyük oranda 2+1 olacağı artık netleşti, siparişler böyle geliyor. Safir VIP 41+1 koltuklu aracımız müşterilerimiz tarafından büyük bir beğeni topladı. Sektörün tüm lider firmalarının filosunda yerini aldı. Safir 41+1 aracımızın lansmanını Tourmalin, Safir Plus, Maraton, MD7 ve Avenue iBUS izledi” dedi.

 

Maraton, İstanbul Maratonu’nda koştu

Yıl içinde esen TEMSA rüzgarıyla Safir Plus yepyeni yüzü ve gelişmiş onlarca özelliğiyle sektöre heyecan kattı. Ancak asıl fırtına MARATON ile koptu.

Şehirlerarası yolcu taşımacılığında üst segment ürünümüz olan Maraton’un lansmanını görkemli bir etkinlikle gerçekleştirdiklerini aktaran Dinçer Çelik, “Maraton ilk koşusunu İstanbul Maraton’unda yaptı. Temsa ekibi olarak hem yeni aracımız Maraton hem de biz, yüz binlerle tanışma fırsatı bulduk. Bunun mutluluğunu yaşadık.

 

Akıllı Otobüs : AVENUE iBUS

Ar-ge ekibimizin büyük bir başarısı olan ve “Akıllı otobüs devri Temsa ile başlıyor” dediğimiz Avenue iBUS aracımızın lansmanını da Transist Fuarı’nda gerçekleştirdik” ve sektörde en yenilikçi, teknolojiyi en iyi uygulayan şirket olduğumuzu biz değil, tüm sektör söyledi. 

 

Yurtdışı etkinliklerinde TEMSA

2015 yılı içerisinde ayrıca yurtdışı etkinlerde de otobüsleri yabancı müşterileri ile buluşturmaya devam ettiklerini ifade eden Dinçer Çelik, “Busworld Kortrijk Fuarı’nda 2’si yeni 7 ürünümüz ile yer aldık” dedi. 2015 boyunca ABD, Fransa, İngiltere, İtalya ve daha bir çok ülkede 10 civarında fuara katıldık ve araçlarımızı, yeniliklerimizi müşterilerimizle buluşturduk “ dedi.

 

2015’te otobüs pazarı ve TEMSA

Dinçer Çelik, açıklamalarına 2015 yılında otobüs pazarında ürün segmentine yönelik yaşanan gelişimleri ve Temsa’nın elde ettiği pazar seviyesi ile ilgili rakamları vererek devam etti.  

 

Şehirlerarasında TEMSA’nın payı yüzde 25

Dinçer Çelik, 2014 yılına göre turizm ve şehirlerarası otobüs pazarında yüzde 25 büyüme yaşandığını söyledi: “2014 yılında 1073 adet büyük otobüs satışı gerçekleşirken bu sayı 2015’te 1340 adete ulaştı. Bu pazarda Temsa’nın payı ise yüzde 25 olarak gerçekleşti” dedi.

 

Midibüs pazarında TEMSA’nın payı yüzde 29

Midibüs pazarında ise 2015 yılında yüzde 30 artış yaşandığına dikkat çeken Çelik,  TEMSA’nın payının yüzde 29 olduğunu belirtti.  27-29 koltuklu midibüs segmentinde ise 2014’te olduğu gibi 2015’te de %43 ile yılı lider tamamladıklarını belirtti.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI