26-06-2014 20:10:52 Son Güncelleme: 01-07-2014 21:16:52

Temsa İzmir Yetkilisi Servisi Gaziantep Motorlu Araçlar’ın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çelik: En iyi hizmeti sunma hedefindeyiz

Temsa İzmir Yetkilisi Servisi Gaziantep Motorlu Araçlar’ın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çelik: En iyi hizmeti sunma hedefindeyiz

40 yıllık bir birikime sahip olduklarını Temsa yetkili servisi olarak da İzmir’de çok iddialı bir şekilde sektöre en iyi hizmeti vermeyi hedeflediklerini vurgulayan Mehmet Çelik, “Bu hizmeti Türkiye’deki tüm servislerin içinde en iyisini vermek için kolları sıvadık, bu işin en iyi şekilde yapacağımız konusunda iddialıyız” dedi.

Temsa İzmir Yetkili Servisi Gaziantep Motorlu Araçlar, İzmir Şehirlerarası Otobüs Terminali ‘İZOTAŞ’ta servis noktası hizmete girdi. İZOTAŞ’ın içinde servis hizmeti veriyor olmasının sektör için de önemli bir avantaj olacağını belirten Çelik, “Otobüsçüler yerinde hızlı hizmet alabilmenin avantajını yaşayacak. Yolcu bir saat peronda beklese şikayetini iletmeyebilir ancak araç içinde 10 dakika beklediğinde büyük problemler yaşanabilir. Bu yüzden onlara en hızlı çözümleri sunabileceğimiz yer olan İZOTAŞ’ta servis noktamızı oluşturduk” dedi 

Aynı anda 10 araca birden hizmet

1800 m2’lik kapalı alanda 40 personelle hizmet vermeye başladıklarını belirten Gaziantep Motorlu Araçlar Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çelik, “Servisimizde aynı anda 10 araca hizmet veriyoruz. Burası bir aracın tüm bakım ve onarım hizmetleri ile yedek parça ihtiyaçlarının sağlanacağı bir servis. Otobüsçü dostlarımızın hizmet sürecine kesintisiz katkı sağlamak için yol yardım ekibimiz de mevcut” dedi.

En iyi hizmeti verme hedefi

40 yıllık bir birikime sahip olduklarını Temsa yetkili servisi olarak da çok iddialı bir şekilde sektöre en iyi hizmeti vermeyi hedeflediklerini vurgulayan Mehmet Çelik, “Temsa’nın bu bölgede çok ciddi bir iş potansiyeli var. Biz aracın satışının elde edilen başarının servis hizmetlerinin kalitesinin de sağlanması ile devam edeceğine inanıyoruz. Biz de bu hizmeti Türkiye’deki tüm servislerin içinde en iyisini vermek için kolları sıvadık, bu işin en iyi şekilde yapacağımız konusunda iddialıyız” dedi.

 

 

 

 

 

 

 

Manisa’da servis noktası 

Mehmet Çelik, sektör mensuplarına Temsa yetkili servisi olarak Manisa’da da hizmet vermeye başlayacaklarını belirterek, “Bu yılın sonuna kadar Manisa’da Temsa yetkili servisini hizmete sunmuş olacağız. Bundan sonra Temsa’nın büyüyen hedeflerine katkı sağlamak için bizde elimizden gelen çabayı göstereceğiz. Müşterilerimizin 24 saat yanında olacağız. Ege Bölgesi sahil kenti olduğu için akşam saatlerinde de kısa mesafelerde hareketlilik devam ediyor. Bu noktada müşterilerimize bu süreç içerisinde kesintisiz hizmeti sunmak zorundayız. Biz Temsa yönetimine “Gaziantep Motorlu Araçlar İzmir servisimiz var ve çok memnunuz, teşekkür ederiz” dedirttirmek için buradayız. Biz diyoruz ki, yolda kalan arabaya en hızlı biz yetişeceğiz.  Yaşanan aksaklıkları Temsa’ya hissettirmeden buradaki sorumluluğumuzu bilerek bunu yapacağız” dedi.

Garantisi biten araçlar daha çok gelecek

Her müşteriyi ismen bildiğini bunun müşteri açısından da bir avantaj olduğunu belirten Mehmet Çelik, “Müşterimiz bir sıkıntı yaşadığında şunu iyi biliyor,  “Sarı Mehmet’i arayıp Mehmet abi sizin servisinizden şu rahatsızlığımız var” diyebiliyorlar. Bu çalışanlarımızın da yaptıkları işin sorumluluğunu artırıyor. Birçok yetkili serviste araç kabul, servis müdürü, genel müdür gibi müşterinin derdini anlatacağı birçok bürokratik kısım var.  Bu dert anlatma süreci uzadığında memnuniyetsizliklerde artıyor. Ticari araç müşterisi, binek araç sahibinden farklı. O aracı tamir edilirken görebileceği, usta ile konuşabileceği ve derdini en iyi şekilde çözebileceği bir yapıyı seviyor. Yoksa müşteri kabul da bekleyeceksin, aracın sorunlarını kağıda yazıp vereceksin.  Müşteri bir eczane veya doktora gitmiyor. Ustaya araçta yaşadığı sıkıntıyı anlatması lazım. Ticari araç grubunda bu yüzden müşteri garanti bitiminde yetkisiz servislere gitmeyi tercih ediyor. Biz iddia ediyoruz; Bize garantisi biten arabalar daha çok gelecek. Eğer garanti sonrasında müşteri bize gelmiyorsa, biz bir şeyleri başaramamışızdır. Garantisi biten araç bizim servisimize gelmişse bizim garantimizi de kazanıyor aynı zamanda. Biz öncelikle müşteriye şunu veriyoruz diye çağırmıyoruz, müşteri bize inandığı, güvendiği için, bunlar sanatkar diye gelsin istiyoruz. Bir araç sahibi eğer düzenli şekilde yetkili serviste bakım ve onarımı yaptırırsa o arabanın hasta olma lüksü yoktur. Bu şekilde hem aracın ömrü uzayacak hem de değerini koruyacak” dedi.

Temsa satışları artıyor, yetkili servis ağı büyüyor  

Temsa Pazarlama ve Satış Direktörü Murat Anıl, bölge otobüsçüsünün potansiyeli açısından baktıklarında Temsa olarak artan bir trafikleri bulunduğunu belirterek, “Bu bölgeye çok ciddi adetlerde teslimatlar gerçekleştiriyoruz. Burada yetkili bir servis noktası ihtiyaçtı. Bu noktada mevcut servisimize ilave olarak Gaziantep Motorlu Araçlar Temsa yetkili servisini  tam da zamanında bu servisi hizmete sunmuş bulunuyoruz. Bu iş biraz gönül işi, sektörü sevme işi. Bu zaten Mehmet beyde fazlası ile var. Onun bu enerjisi bize yeni bir güç katıyor. Onlarla güzel bir iş ortaklığı yapacağımıza inandığımız için yetkili servisimiz oldular. Dostlarımıza bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da daha iyi hizmet vereceğiz. Mehmet Bey’in bana güzel bir tabiri oldu. Biz sizin dostlarınızız. Biz de otobüsçünün dostlarıyız. Dolayısıyla bu dostluğun ben perçinleşeceğine inanıyorum. Mehmet beyin garantisi biten araçlar bizim servisimize daha çok gelecek açıklamasından da mutluluk duyuyorum. Bu açıklamalar bizim araçlarımızın ikinci el değerine daha büyük katkılar sağlayacak. Bundan kazançlı çıkan yine otobüsçü dostlarımız olacak. Bir otobüs esnafı gibi düşünün. Çok ciddi miktarda yatırım yapmışsınız. Ortalama iki yılda garantisi biten bir ürününüz var. İki yıldan sonra alışkanlık haline getirdiğiniz yetkili servisinizin de size vereceği yeni bir garanti ile kendinizi bir sene iki sene daha, daha rahat hissedeceksiniz. Dolayısıyla araca daha iyi bakım yapacaksınız, dolayısıyla ikinci eli yükselecek. Bundan daha güzel bir işletme tarzı olamaz. Ben bir kere daha Mehmet Bey’e teşekkür ediyorum. Bizim çalışma prensiplerimiz de bu doğrultuda. Çünkü bazen inişli çıkışlı satış grafikleri oluyor ama, bunu koruyabilmenin en iyi yolu bu tip hizmetler. Diğer yetkili servislerimize, yeni aramıza katılmak isteyen arkadaşlarımıza bu anlayışın örnek olmasını diliyorum” diye konuştu.

 

  •   Etiket sürüyor
  •   Okuma Bu haber 5654 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI