Bugun...



TEMSA yetkili servisleri 2017 hedeflerine odaklandı
Tarih: 20-12-2016 18:57:13 Güncelleme: 20-12-2016 19:04:13 + -


Türkiye otobüs pazarının lideri TEMSA, 83 yetkili servislerinden 130 kişinin katıldığı bir toplantı gerçekleştirdi.

facebook-paylas
Tarih: 20-12-2016 18:57

TEMSA yetkili servisleri 2017 hedeflerine odaklandı

Yetkili servislerin buluşma toplantısına TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, Yurtiçi Satış Direktörü Murat Anıl, Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen katıldı.

 

TEMSA, her süreçte müşterisinin yanında

 

Toplantının açılış konuşmasını yapan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, 2016 yılında yaşanan tüm zorluklara rağmen başarılı bir dönemi geride bıraktıklarını belirterek, “Otobüs pazarında en geniş ürün gamına sahip bir marka olarak, müşterilerimizin her süreçte yanında olmaya çaba gösteriyoruz. Satış sonrası hizmet tarafında da iş ortağı olma anlayışı ile en uygun ekonomik çözümleri sunmaya gayret ediyoruz. Bu anlayış bizi otobüs pazarında liderliğe taşıyan en önemli unsurlar arasında yer alıyor. Ayrıca TEMSA, müşterisini sahada en iyi dinleyen markalar arasında yer alıyor. Bu da yeni ürün geliştirmede ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler üretmede TEMSA’yı öne çıkarıyor. 2016 yılı müşteri memnuniyeti düzeyinde de TEMSA’nın en başarılı olduğu yıl olarak dikkat çekiyor. Yüzde 100 müşteri memnuniyeti TEMSA’nın en önemli ilkesi. 2017 yılında da yetkili servislerimizle birlikte iş ortağı anlayışı ve yüzde 100 müşteri memnuniyeti çerçevesinde lider marka konumumuzu sürdüreceğimize inanıyoruz. TEMSA’yı güçlü yapan siz yetkili servislerin verdiği destek ve çalışma azmi. Sağladığınız katkılar ve çabalar için teşekkür ediyor, yeni yılın da hepimize hayırlar getirmesini diliyorum” dedi.

Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen Üstün, 2016 yılının değerlendirmesini yaparak, 2017 yılı hedeflerinden bahsettiler.

 

Toplantının ikinci gününde ise 2016 yılında pazara sunulmuş olan araçların servisler tarafından incelenerek, nelerin daha iyi yapılabileceği konusunda ürün çalıştayı gerçekleştirildi. Günün son oturumunda, servislerle birebir Servis-Satış Sonrası Hizmetler-Yedek Parça oturumları gerçekleştirildi.

 




Bu haber 750 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER OTOBUS Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
FOTO GALERİ
  • TORA- PETROLEUM 2015
    TORA- PETROLEUM 2015
  • TURPAK- PETROLEUM 2015
    TURPAK- PETROLEUM 2015
  • MEPSAN- PETROLEUM 2015
    MEPSAN- PETROLEUM 2015
  • TEKSER- Petroleum 2015
    TEKSER- Petroleum 2015
  • Asis- PETROLEUM 2015
    Asis- PETROLEUM 2015
  • Logitrans 2014
    Logitrans 2014
  1. TORA- PETROLEUM 2015
  2. TURPAK- PETROLEUM 2015
  3. MEPSAN- PETROLEUM 2015
  4. TEKSER- Petroleum 2015
  5. Asis- PETROLEUM 2015
  6. Logitrans 2014
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  • TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
    TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  • ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
    ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  • Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
    resim yok
  • OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
    resim yok
  1. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  2. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  3. TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  4. ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  5. Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
  6. OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
VİDEO GALERİ
YUKARI