06-03-2015 17:40:08 Son Güncelleme: 06-03-2015 17:43:08

THERMO KING BAYİLERİ İLE 2015 STRATEJİLERİNİ BELİRLEDİ

Thermo King, Türkiye geneline yayılmış yetkili satıcıları ile bir araya gelerek 2015 stratejilerini belirledi.
THERMO KING BAYİLERİ İLE 2015 STRATEJİLERİNİ BELİRLEDİ

2014 yılını zirvede tamamlayan Thermo King, 2015 yılına iddialı hazırlanıyor. Satış grafiği ve Pazar payını daha da yukarılara taşımak isteyen Thermo King yetkili satıcıları, 2015 yılı stratejilerini belirlemek için bir araya geldi. İzmir’de gerçekleşen Thermo King Yetkili Satıcılar toplantısına 14 bayiden toplam 16 kişi katıldı.

 

Doğuş Otomotiv Thermo King Genel Müdürü İlhami Eksin, aynı amaç için bir araya gelmiş ekipler olarak markalarını en üst noktaya çıkartmayı amaçladıklarını söylerken sözlerine şöyle devam etti;

 

“Thermo King olarak müşterilerimize en iyi hizmeti vermeyi arzu ediyoruz. Bu noktada sahada olan  arkadaşlarımız ile Thermo King müşterilerine  en iyi hizmeti nasıl veririz diye fikir alışverişinde bulunuyoruz. Burada yaratılan sinerjinin müşterilerimize ve markamıza olumlu yönde yansıyacağına inanıyoruz”

 

Doğuş Otomotiv Thermo King Marka Müdürü Suna Türk ise toplantı sonucu 2015 yılı yol haritalarını çizdiklerini belirterek “Thermo King’in başarılarında büyük pay sahibi olan Yetkili satıcılarımız ile bir araya gelerek 2014 yılını değerlendirerek, 2015 yılı stratejilerimizi belirledik. Yetkili satıcılarımızın görüş ve önerilerini dinleme fırsatı bulduk. Biz de onlardan beklentilerimizi aktardık. Amacımız 2015 yılında sahada, her an müşterilerimizin yanında olmak. Onları dinlemek, doğru ürün için tavsiyelerde bulunmak, sorunlarına en doğru çözümü üretmek” şeklinde konuştu. 

 

 

Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde faaliyetlerini sürdüren soğutucu ünite pazarının lideri Thermo King’in ülke geneline yayılmış 16 yetkili satıcı ve servisi bulunuyor.

 

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 1839 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI