12-09-2014 17:28:17 Son Güncelleme: 12-09-2014 17:32:17

TIRSAN MÜŞTERİLERİYLE 267.750 DAKİKA BOYUNCA KONUŞTU

TIRSAN MÜŞTERİLERİYLE 267.750 DAKİKA BOYUNCA KONUŞTU

Tırsan’ın 2010 yılında faaliyete geçirdiği 444 5 TIR, Alo Tır Danışma Hattı, Türkiye’nin her yerinden nakliyecilerin ve Tırsan müşterilerinin tek bir numara çevirerek kolayca ulaşabilecekleri bir danışma hattıdır. Alo Tır Danışma Hattı sayesinde müşteriler, Tırsan, Kässbohrer, Talson, Hendricks ve DAF ürün ve hizmetleri hakkında geniş çaplı bilgi sahibi olabilmekle birlikte, şikâyetlerini ve önerilerini de iletebilmektedirler.

 

Kurulduğu günden bugüne Tırsan müşterileri Alo Tır Danışma Hattı’nı 8.500 kez ararken, Tırsan’dan da müşterilerine 30.000 arama ile dönüş gerçekleştirildi. Böylece, müşterilerle toplamda 267.750 dakika, diğer bir deyişle müşterilere sunulan hizmet kalitesini yukarı taşımak için 4.462 saat, ya da 186 gün, yani yaklaşık 6 ay boyunca görüşme yapılmış oldu. Yapılan her görüşme kayıt altına alınarak, sektörün ihtiyaçlarını karşılamak için müşteri talepleri odaklı çözümler sunuldu. Hattın açıldığı günden bu yana 55 farklı firmadan toplam 600 kişi ile yüz yüze görüşme gerçekleştirildi.

 

Alo Tır Danışma Hattı’na gelen tüm talepler, öneri ve şikâyetler teknik ve pazar bilgisine sahip kalifiye Tırsan çalışanları tarafından alınarak, en geç 3 saat içinde konu/şikâyet ile ilgili geri dönüş sağlanmaktadır. Daha çok araştırmaya gereksinim duyulan konular ise en geç 24 saat içerisinde çözümlenerek müşteriye geri dönüş yapılmaktadır.

 

 

Alo Tır Hizmetleri

 

Talepler: Tırsan müşterilerinden gelen telefon, e-mail ve birebir yapılan görüşmeler sırasında gelen talepler kayıt altına alarak en geç 2 saat içerisinde cevaplanır. Gelen taleplere bakıldığında, bunların teknik bilgi, yol yardımı, yedek parça sorgusu, teslimat bilgileri, belge talepleri, bayilik talepleri ve iletişim bilgisi sorgulamaları olabildiği görülmektedir.

 

Öneriler: Müşterilerden gelen öneriler kayıt altına alınarak, gelen öneriler içeriklerine göre Tırsan mühendis ekibi, yönetim ekibi veya Ar-Ge uzmanları tarafından incelemeye alınır. Yapılan incelemelerin ardından önerinin sonucu öneri sahibi müşteri ile paylaşılır.

 

Anketler: Tırsan çatısı altında hizmet veren Kässbohrer, Talson, Hendricks ve DAF markalı ürünlerden birisine sahip olan müşteriler, Tırsan ailesinin bir üyesi olduğundan, her zaman aile üyelerini dinleme ve onlara istekleri doğrultusunda çözüm odaklı hizmetler sunan Tırsan çeşitli anketlerle kendi hizmetlerini geliştirmeyi hedefler.

 

Müşteri ziyaretleri: Teknik ve pazar bilgisine sahip kalifiye Tırsan çalışanları, müşterilere daha yakın olabilmek ve sürdürülebilir memnuniyeti sağlamak adına düzenli olarak müşteri ziyaretleri gerçekleştirilerek ihtiyaçları dinlenmektedir.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI