01-10-2019 11:02:51 Son Güncelleme: 09-03-2024 00:06:51

Turpak’tan 7/24 Kaliteli Hizmet

ISO 15838 Çağrı Merkezi Standartları belgeli Turpak Online Teknik Destek Merkezi; 30 kişilik uzman ekibi ile 7.000 istasyona 7/24 online uzaktan çözüm hizmeti verirken, 30 yetkili bayisi ile Türkiye genelinde yerinde servis imkanı sunmaktadır.
Turpak’tan 7/24 Kaliteli Hizmet

 

Aylık ortalama 16.000 gelen çağrı,

Karşılama performansı %95,

Cevaplanan çağrıların %97’sine uzaktan- online çözüm,

%3’üne yerinde servis hizmeti,

Çağrıların telefon hattında bekleme süresi ortalama 00:44 saniye,

Ortalama görüşmesi süresi 03:50 saniye,

 

Ses kayıt sistemi ile görüşmeler kalite standartları kapsamında kayıt altında tutulduğu gibi otomatik geri arama sistemi ile de kayıp çağrılarda müşterilere geri dönüş hizmeti sunulmaktadır.

 

 

 

 

 

  • Siz Nerede İstasyonunuz Orada

 

Yaklaşık 4.500 istasyonda Turpak mobil uygulaması kullanılmaktadır.

Müşteriler  Online Teknik Destek Merkezini aramadan, hatta beklemeden direk uygulama üzerinden çağrı oluşturabilmektedir.

Bu çağrılara yine Online Teknik Destek Merkezi tarafından anlık müdahale edilmektedir.

Aylık 3.000 çağrı ,uygulama üzerinden çağrı merkezine  bildirilmektedir.

Uygulama üzerinden aynı zamanda stok takibi, raporlama, fiyat-vardiya yönetimi gibi hizmetler de sunulmaktadır.

 

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI