08-06-2022 11:26:57 Son Güncelleme: 08-06-2022 11:43:57

KCS Dış Ticaret ihracat payını artırmayı hedefliyor

2016 yılında Koçaslanlar Holding bünyesinde grup şirketlerinden biri olarak kurulan KCS Dış Ticaret ve Mümessillik Ltd. Şti. % 100 yerli üretimiyle Türk sanayisini desteklerken istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Şirket, toplam satışlar içindeki ihracat payını artırmaya odaklanıyor.
KCS Dış Ticaret ihracat payını artırmayı hedefliyor

 

KCS Dış Ticaret AŞ Genel Müdürü B. Murat Turhan, kendisi ile yaptığımız röportajda şirketlerinin faaliyetleri ve hedeflerine ilişkin bilgi verdi.

 

“Koçaslanlar kuruluşu olan KCS Dış Ticaret, 2016 yılından bu yana Türkiye’nin tamamına hizmet vermektedir. Ağır vasıta, treyler, otobüs, minibüs, hafif ticari ve binek araçlara ait orijinal yedek parçalarını yurtiçi ve yurtdışı toptan pazarlama faaliyetlerinde bulunduğu şirkettir. Emsalsiz bir şirketiz. Şöyle ki, bizim iki görevimiz var. Biri holding bünyesindeki şirketlerin ihtiyaç duyduğu malzemeleri, rekabette önde olmaları adına onlara  yedek parça tedariği yaparken, grup dışı müşterilerine Renault Trucks, MAN, DAF, TRP, Isuzu, Karsan, Tırsan, Kassbohrer, Renault Otomobil, Dacia, ZF, Continental, AKO gibi bir çok marka altında PAKCS markası altında ve/veya orijinal ve/veya muadil olarak bir çok farklı ürünü B2B sistemi üzerinden ulaştırıyor olmak.  PAKCS markasının en önemli özelliği ise parçaların Türkiye’de üretiliyor olması. İthal ürün kullanmıyoruz. Tedariğini sağladığımız tüm ürünler ana sanayi firmalarında üretilmiştir. “

Kaliteli ürünleri uygun fiyat ile müşterilerine ulaştırıyor olmak en büyük kriterimiz diyen B. Murat Turhan , “ Yurtdışı pazarlara yönelik markamızın mali mesuliyet sigortası dahil her türlü yükümlülüklerini yerine getiriyoruz. Ürünlerimize 1 yıl garanti sunuyoruz. Ürünlerimizi kendi servislerimizde test ettikten sonra ticarileştiriyoruz. Uzakdoğu’dan ithal edilen çok fazla ürün var. Bu rünlerin üzerine markamızı basıp satma girişimine hiçbir zaman başvurmadık. Bugün ihracat oranımız % 15- 20 bandında seyrediyor. Hedefimiz ihracat oranımızı daha da arttırmak. İhracatımızın çoğunu Avrupa ülkelerine gerçekleştiriyoruz. Diğer ülkelere olan ihracatımızı da genişletmek istiyoruz. Ürün kalemimiz 10 binden fazla. Bunun içinde 1000 adet ürün çok satılan, referanstır. Şimdilik sadece ağır ticari ve ticari araçlara yönelik yedek parçalarımız var.” diye konuştu

 

 

Bizim amacımız bir gelişim süreci içinde kalarak sürekli büyümek diye konuşan Turhan, “ Bu gelişim sürecini ne kadar yakalayabilirsek biz de Pazar payımızı o kadar arttırabiliriz. Türk sanayi ile beslendiğimiz için büyüme doğal olarak Türk sanayisine de pozitif etki yapacak. Yurtiçi pazarda % 40, yurtdışı pazarda %60 rakamına ulaşırsak o zaman kendimizce sağlıklı bir yapıya kavuşmuş oluruz." diye belirtti.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI