"bayi/roportaj/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
MAN bayi ağına Mertsan ve Metinler’i ekledi.
Türkiye genelinde bayi ağını güçlendirmeye devam eden MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., satış ve hizmet ağını 2 yeni bayi ile güçlendirdi. Müşterilerine, 7/24 en iyi ve en kaliteli hizmeti sunma hedefiyle çalışan MAN Ailesi’ne katılan son bayiler, İstanbul’da Mertsan Şirketler Grubu ve Kayseri’de Metinler Şirketler Grubu oldu. Sektörlerinin tecrübeli firmaları arasında yer alan Mertsan ile aynı zamanda yetkili servis sözleşmesi imzalanırken, Metinler ile de önümüzde süreçte imzaların atılacağı belirtildi. MAN yeni bayiler ile Türkiye genelindeki bayi sayısını 15’e, yetkili servis sayısını ise, 33’e çıkarttı.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
Otokar, Türkiye Genelinde Bayi Ağını  Güçlendirmeye Devam Ediyor
Türkiye'nin öncü otomotiv sanayi şirketi Otokar, bayi ağını genişletmeye devam ediyor. Erzurum’da Cindilli Otomotiv, Trabzon’da ise Reisoğlu Ağır Vasıta Otokar’ın yeni bayileri oldu.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
TORA 2.Genel SEÇ Değerlendirmesi Tüm Çalışanların Katılımlarıyla Gerçekleşti
2.Büyük Seç Toplantısının gündemi Covid-19 süreci ve yakın zamanda gerçekleşen sektörel kazaların değerlendirilmesi idi.
ALPET; Akdeniz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi Bayileri ile bir araya geldi
Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli sermayeli kuruluşlarından ALPET bayileri ile buluşmaya devam ediyor.
Turpak ,Transfer Dönemi Öncesi Bayi Toplantılarına Online Olarak Devam Ediyor…
COVID-19 Salgını süresince bölge servislerinin sağlık durumlarını yakından takip eden ve saha çalışmalarında herhangi bir aksama yaşamadan çalışmaya devam eden TURPAK, yetkili servisleri ile iletişimini online toplantılar sayesinde daha da güçlendiriyor.
Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörü Çağlayan Kent Oldu
Aralarından Türkiye’nin köklü akaryakıt dağıtım firmalarından Türkiye Petrolleri’nin yanı sıra Akça Kimya, Tesla Enerji ve Akdeniz Faktoring ile farklı sektörlerde iştirakleri bulunan Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Çağlayan Kent atandı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI