"epdk/madeni-yag" İLE İLGİLİ HABERLER

Petrol Ofisi'nden sektöre bir yenilik daha: “Lubi”
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Petrol Ofisi, İstanbul Karbon Zirvesi’nde “Düşük Karbon Kahramanı” seçildi!
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
Petrol Ofisi Grubu, Türkiye madeni yağlar sektöründeki liderliğini 2022 yılında da sürdürdü
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı. Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
Turpak, EPDK tarafından yetkilendirilmiş otomasyon şirketi
23 yıl önce “Taşıt Tanıma Sistemi” vasıtasıyla akaryakıt sektörünü otomasyon teknolojisiyle tanıştıran Turpak, EPDK'nın 10338 sayılı kurul kararına ilişkin kriterleri sağlayarak, yetkilendirilmiş otomasyon şirketi unvanına hak kazanmıştı. Yıl başından itibaren hızla denetim süreçlerini başlatan şirket, yükümlülükleri kapsamında akaryakıt istasyonlarının mevzuatlara uygun şekilde çalışıp çalışmadığı denetimini gerçekleştirdi ve ilgili işlemleri kayıt altına almış oldu.
Petrol Ofisi Madeni Yağlar Almanya'da 2 fuarda boy gösterdi.
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
TP Petrol Dağıtım A.Ş.’nin Madeni Yağ Hedefi Büyük
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
Subaru Türkiye, Texaco madeni yağları tercih etti
Türkiye pazarına güçlü ve etkin bir şekilde giriş yapan Texaco, başarılara imza atmaya da hız kesmeden devam ediyor. Otomotiv dünyasının seçkin markası Subaru da Türkiye’de araçlarında Texaco Havoline markalı motor yağlarını kullanacak.
Turpak EPDK Düzenlemelerine Hazır!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, EPDK'nın kısa süre önce hayata geçirdiği yeni düzenlemeler kapsamında hazırlıklarını tamamladı. Kısa bir süre önce yetkilendirilmiş otomasyon şirketi unvanını kazanan Turpak, EPDK'nin 29.07.2021 tarihli ve 10338 sayılı kurur kararı doğrultusunda, sahada uygulanan kamera, mühür ve erken uyarı sistemi eğitimlerini tamamladı. Konuya dair açıklama yapan Turpak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Görkem Çelikkılıç, "Online teknik destek merkezinde görev alan 47 kişilik uzman ekibimiz eğitimlerini başarıyla tamamladı. Güvenilirlik ve yüksek hizmet kalitesi prensiplerimizi korumak adına çalışmalarımız hız kesmeden devam edecek." dedi.
Doğuş Otomotiv’in Audi, Seat ve Volkswagen için tercihi 5 yıl daha Castrol
Dünyanın lider madeni yağ markalarından Castrol, önde gelen araç üreticileriyle Türkiye’deki stratejik iş birliklerini sürdürmeye devam ediyor. Doğuş Otomotiv, araçları için Castrol madeni yağlarını tavsiye edecek.
EPDK 'nın
Elektrikli araçlara yönelik Şarj Hizmeti Yönetmeliği yayımlandı. Buna göre, şarj ağı işletmecisi, lisansının yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 6 ay içinde en az 50 adet şarj ünitesinden ve en az 5 farklı ilçedeki şarj istasyonundan oluşacak şekilde şarj ağını oluşturacak.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI