Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarının 2010 yılından bu yana aralıksız lideri olan Petrol Ofisi Madeni Yağlar, otomotiv endüstrisinde dünyanın en büyük fuarlarından Automechanika İstanbul'da ziyaretçilerle buluştu. Başta Maxima ve Maximus olmak üzere ihracat ürünleri ile fuara katılan Petrol Ofisi Madeni Yağlar standı, fuarın en çok ilgi gören stantları arasında yer aldı.
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan
Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı.
Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
Türkiye’nin akaryakıt ve madeni yağ sektörlerinin lideri Petrol Ofisi, Turkcell Kadın Futbol Ligi’nde mücadele eden Fenerbahçe Kadın Futbol Takımı’nın isim ve forma göğüs sponsorluğunu üstlendi.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt
perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen
akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını
arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için
çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
Dağıtım ve teslimat sektörünün yenilikçi markası Sendeo, Fenerbahçe Spor Kulübünün resmi kargo taşıma sponsoru oldu. Sarı lacivertli kulüp ile gerçekleşen anlaşma çerçevesinde Sendeo, Kulübün Türkiye genelindeki kargo dağıtım ve teslimat organizasyonunun tamamını üstlendi.
Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde düzenlenen imza törenine, Sendeo Genel Müdürü Özgün Şahin ve Fenerbahçe Spor Kulübü Genel Sekreteri Burak Ç. Kızılhan ve Sendeo Ticari Faaliyetler Direktörü Esin Çınar katıldı.