"karid/ilanlar/images/reklam/roportaj" İLE İLGİLİ HABERLER

Kargo sektörü Türkiye’de ilk kez Post & Parcel Uluslararası Zirvesi’nde buluştu
Yüzde 40’lık büyüme oranıyla dikkat çeken kargo, kurye ve dağıtım sektörü, Türkiye’de ilk kez Post & Parcel Uluslararası Zirvesi’nde buluştu. Bin 200 kişiyi ağırlayan Zirve’de sektörün geleceğini şekillendirecek otonom sistemler, yapay zeka ve yeşil lojistikteki güncel gelişmeler tanıtıldı
TOTAL’den 19 Mayıs’a Özel Duygu Dolu Reklam Filmi “Kalbimizde Yerin Hiç Dolmayacak”
Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL İstasyonları, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı kalplere dokunan bir reklam filmiyle kutluyor
TOTAL’den  23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın  100. Yılına Özel Reklam Filmi
Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 100. yılını özel bir reklam filmiyle kutluyor
Kargo, Kurye ve Lojistikçiler  Covid-19 önlemlerini alarak faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor
Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği (KARİD) Başkanı Aslan Kut, tüm dünyada etkisini sürdüren Covid-19’a ilişkin Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun yayınladığı hizmet sağlayıcıların alması gereken önlemlere istinaden tüm üye kurum ve kuruluşlarımız eylem planlarını hazırlamış ve ekonomik sürekliliği sağlamak adına kesintisiz hizmet sunmanın sorumluluğunu taşımaktadırlar. “ dedi
PETROL OFİSİ, geleneksel liderliğini koruyor
Yıllardır lider olmanın sorumluluğu ile hareket eden Petrol Ofisi, bugün 81 ilin tamamında ve yaklaşık 700 ilçeyi kapsayan geniş bayi ağı ile Türkiye’nin en yaygın parekende satış ağına sahip akaryakıt şirketi konumunda..
ALPET 2019 hedeflerine odaklanıyor..
Altınbaş Holding’in Türkiye ve KKTC akaryakıt dağıtımı alanında faaliyet gösteren iştiraki ALPET, bölgesel güç olma hedefi doğrultusunda büyümesini sürdürüyor. 2018 yılında 545 bin metreküp satış gerçekleştiren ALPET, 2019 yılında bunu 600 bin metreküpün üzerine taşımayı hedefliyor. Alpet Ceo’su Ali Murat Yeşilyurt, ALPET’in 2018 yılı faaliyetleri ve 2019 yılı öngörü ve hedeflerine ilişkin sorularımızı cevapladı.
İpragaz, yatırımları ve başarıları ile öne çıkıyor
Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü şirketi İpragaz, 2018’de imza attığı yatırım ve başarıları, 2019’da da sürdürmeye kararlı. İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, “2018 yılında pazar gelişmelerine karşın birçok alanda önemli adımlar attık. Bütangaz satın almasını gerçekleştirdik, EVAS Butik fabrikamızı açtık. Çatımız altındaki tüm çalışanları hedefleyen standart üstü eğitim programımızla insana yatırım yaptık. İmza attığımız başarılarımızla, birçok prestijli ödül aldık. Ülkemize duyduğumuz inanç ve güvenle yatırımlarımızı ve başarılarımızı 2019 yılında da sürdürmekte kararlıyız.” dedi. GO’yu en önemli büyüme alanlarından biri olarak gördüklerini belirten Eyüp Aratay, “GO’da mihenk noktalarımızdan biri olan 150’nci Yeni Nesil Yakıt İstasyonu hedefimizi 2018 yılında aştık, bugün 170’e yaklaştık.” açıklamasında bulundu
BMC TUĞRA’nın PlatinCOmmnunication imzalı lansman filmi yayında
Türkiye’nin milli ve lider otomotiv firmalarından BMC’nin yeni kamyon ailesi TUĞRA’nın PlatinCOmmnunication imzalı reklamı, 1977 yapımı Selvi Boylum Al Yazmalım filminin başrolünde bulunan ve BMC’nin ilk kamyon modellerinden olan Austin TM – 140’a saygı duruşu ile yayında.
REKLAM SEKTÖRÜNÜN OSCAR’I OPET’E
‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI