"lovemark/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
OPET 30. yılına özel reklam filminde   “İşimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor
OPET’in 30’uncu yılına özel olarak hazırlanan yeni reklam filmi izleyici ile buluştu. Akaryakıt dağıtım sektöründe yıllardır Türkiye’nin değişmeyen Lovemark’ı olan OPET, reklam filminde, istasyonlarında en kaliteli hizmetin yanı sıra toplumda değer yaratma misyonuna değiniyor ve “Çünkü bizim işimiz yollarda görünenden daha fazlası” diyor.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
OPET bir kez daha “Lovemark”
Akaryakıt dağıtım sektörünün öncü şirketlerinden OPET, “Lovemarks” araştırmasında bu yıl da akaryakıt kategorisinin birincisi oldu. OPET, araştırma kapsamında akaryakıt sektörünün ölçümlenmeye başlamasından bu yana aralıksız 6’ncı kez ‘aşkla bağlanılan marka’ seçildi.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörü Çağlayan Kent Oldu
Aralarından Türkiye’nin köklü akaryakıt dağıtım firmalarından Türkiye Petrolleri’nin yanı sıra Akça Kimya, Tesla Enerji ve Akdeniz Faktoring ile farklı sektörlerde iştirakleri bulunan Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Çağlayan Kent atandı.
Aytemiz’de Fırsatlar Tam Gaz
Aytemiz, 15 Temmuz- 31 Ağustos 2020 tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında Aytemiz Kart ile yapılacak 70 TL ve üzeri 3’üncü Aytemiz Gaz alışverişlerinde, yakıt alımlarında kullanılmak üzere 15 TL’ye varan yakıt puan kazandırıyor.
DFDS Akdeniz İş Birimi’nin Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine Özlem Dalga atandı
Danimarkalı denizcilik ve lojistik alanlarında Avrupa’nın lider firması DFDS’nin Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi DFDS Akdeniz İş Birimi’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü Özlem Dalga oldu.
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş'ye ODD Gladyatör 2019’da “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülü
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş., “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2019 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz X-Class V6 Force Touch ile “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülünü kazandı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI