"sharznet/images/reklam/ziyaretci-defteri" İLE İLGİLİ HABERLER

TP Petrol, T 7/24 marketlerinde ziyaretçilerini seçkin ürünlerle buluşturuyor
Türkiye Petrolleri markasıyla hizmet veren TP Petrol Dağıtım A.Ş. Genel Müdürü Fidan Bayındır Yıldız, istasyon marketleri için gerçekleştirdikleri iş birlikleri ile perakendecilik anlayışını bir adım ödeye taşıdıklarını belirtti. Toplam 782 istasyonda yüzlerce farklı ürün ile hizmet veren T 7/24 marketleri; yeme içmeden teknolojiye, kişisel bakımdan, oyuncağa kadar pek çok alanda tüketicilerin ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Ülkemizde 300 şarj noktasıyla geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden Sharz.net, elektrikli otomobillerde farkındalık seviyesinin tüketiciler nezdinde çok düşük seviyelerde olduğunu belirtti.
Teşvik Süresinin Uzatılması Kritik Önem Taşıyor
Ülkemizde 300 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan elektrikli araç şarj operatörü şirketlerinden Sharz.net, geçtiğimiz günlerde detayları açıklanan şarj istasyonlarının kurulumuna yönelik teşvik programına dair önemli notlar paylaştı.
Teşvikler sonrasında elektrikli araçlara olan ilgi artacak
Tüm dünyada elektrikli araç kullanımı gün geçtikçe hızla yaygınlaşıyor. Buna bağlı olarak altyapıdaki çalışmalar ve gelişmeler de tüm hızıyla devam ediyor. Ülkemizde 300 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden bir olan Sharz.net’in Genel Koordinatörü Ayşe Ece Şengönül, gündemdeki teşvik konusuyla ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu.
Akaryakıt Zamları Karşısındaki  En İyi Seçenek Elektrikli Araçlar
Ülkemizde, 260 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan şarj istasyon işleticisi şirketlerinden SHARZ.NET, akaryakıt ve elektrik zamlarıyla ilgili olarak dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Son dönemde motorin, benzin ve elektrikte yaşanan zamlara karşın, B segmenti otomobiller üzerinden örnek veren Sharz.net Genel Koordinatörü Ayşe Ece Şengönül "Şu anda küçük sınıf bir otomobille şehir içinde, benzinliyse 100 km'de yaklaşık ortalama 8 litre tüketim ile 134 TL, dizel ise 6 litre ile 102 TL akaryakıt ödemesi yapmak durumundasınız. Aynı sınıfta elektrikli bir araçla ise 100 km'de 16 kWs tüketim sonucunda 35 TL ile evde, 70 TL ile halka açık alanda şarj ederseniz. İçinde bulunduğumuz bugünlerde kullanım maliyeti açısından en uygun otomobiller, elektrikli araçlar." dedi.
Elektrikli Araçların Yaygınlaşması Enerji İhtiyacını Artıracak!
Ülkemizde, 250 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden Sharz.net, elektrikli araç dünyasındaki hareketliliğe dair açıklamalarda bulundu. Elektrikli araç üretiminin hızla yayıldığını vurgulayan Sharz.net Genel Koordinatörü Ayşe Ece Şengönül “Elektrikli araçlar, aslında uzun bir süredir dünyada kullanılmakta. Fakat özellikle son 2 yıl baz alındığında, elektrikli araç üretim ve satışında ciddi bir artış gözlemleniyor. Amerika ve birçok Avrupa ülkesi bu konuda üreticiye sağladığı teşvikler sayesinde elektrikli araç kullanımını artırdı. Türkiye de TOGG ile elektrikli araç çağını başlatmış oldu ve ülkeler arası araç üretim yarışının da bir parçası haline geldi. Elektrikli araçların artması ile birlikte doğal olarak elektrik ihtiyacı da artacak. Bu bağlamda elektrik altyapılarının güçlendirilmesinin gündeme gelmesi de kaçınılmaz.” dedi.
TOTAL’den 19 Mayıs’a Özel Duygu Dolu Reklam Filmi “Kalbimizde Yerin Hiç Dolmayacak”
Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL İstasyonları, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı kalplere dokunan bir reklam filmiyle kutluyor
TOTAL’den  23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın  100. Yılına Özel Reklam Filmi
Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 100. yılını özel bir reklam filmiyle kutluyor
BMC TUĞRA’nın PlatinCOmmnunication imzalı lansman filmi yayında
Türkiye’nin milli ve lider otomotiv firmalarından BMC’nin yeni kamyon ailesi TUĞRA’nın PlatinCOmmnunication imzalı reklamı, 1977 yapımı Selvi Boylum Al Yazmalım filminin başrolünde bulunan ve BMC’nin ilk kamyon modellerinden olan Austin TM – 140’a saygı duruşu ile yayında.
REKLAM SEKTÖRÜNÜN OSCAR’I OPET’E
‘Türkiye’nin En Sevilen Akaryakıt Markası’ unvanının sahibi OPET, “Sevince” temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde ‘Otomotiv Ürünleri’ kategorisinde büyük ödül olan ‘Kristal Elma’ya layık görüldü. Aynı zamanda ‘Kurumsal İmaj’ kategorisinde Gümüş Ödül’ün sahibi yine OPET oldu.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI