Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı.
Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt
perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen
akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını
arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için
çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
Türkiye Petrolleri markasıyla hizmet veren TP Petrol Dağıtım A.Ş. Genel Müdürü Fidan Bayındır Yıldız, istasyon marketleri için gerçekleştirdikleri iş birlikleri ile perakendecilik anlayışını bir adım ödeye taşıdıklarını belirtti. Toplam 782 istasyonda yüzlerce farklı ürün ile hizmet veren T 7/24 marketleri; yeme içmeden teknolojiye, kişisel bakımdan, oyuncağa kadar pek çok alanda tüketicilerin ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Ülkemizde 300 şarj noktasıyla geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden Sharz.net, elektrikli otomobillerde farkındalık seviyesinin tüketiciler nezdinde çok düşük seviyelerde olduğunu belirtti.
Türkiye pazarına güçlü ve etkin bir şekilde giriş yapan Texaco, başarılara imza atmaya da hız kesmeden devam ediyor. Otomotiv dünyasının seçkin markası Subaru da Türkiye’de araçlarında Texaco Havoline markalı motor yağlarını kullanacak.
Ülkemizde 300 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan elektrikli araç şarj operatörü şirketlerinden Sharz.net, geçtiğimiz günlerde detayları açıklanan şarj istasyonlarının kurulumuna yönelik teşvik programına dair önemli notlar paylaştı.
Tüm dünyada elektrikli araç kullanımı gün geçtikçe hızla yaygınlaşıyor. Buna bağlı olarak altyapıdaki çalışmalar ve gelişmeler de tüm hızıyla devam ediyor. Ülkemizde 300 şarj noktasıyla en geniş yayılıma sahip olan şarj operatörü şirketlerinden bir olan Sharz.net’in Genel Koordinatörü Ayşe Ece Şengönül, gündemdeki teşvik konusuyla ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu.