11-06-2014 20:26:24 Son Güncelleme: 11-06-2014 20:28:24

Lassa, V1 Challenge’ın ana sponsoru

Brisa’nın lastik sektöründe 40’ıncı yılını kutlayan markası Lassa, Türkiye’nin en popüler motorsporları organizasyonlarından biri olan V1 Challenge’a ana sponsor olarak adını verdi.
Lassa, V1 Challenge’ın ana sponsoru

Brisa’nın lastik sektöründe 40’ıncı yılını kutlayan markası Lassa, Volkan Işık tarafından tasarlanıp üretilen ve gerçek bir yarış otomobili olarak doğan Volkicar otomobilleriyle Türkiye’nin en ses getiren motorsporları şampiyonası olmayı başaran ve dünyaya yayılan V1 Challenge yarışlarının ana sponsoru oldu. Şampiyona başladığı ilk günden beri  V1 Challenge’a destek veren organizasyon sponsoru markalara bu sene yeni araç sponsorları da eklendi.

 

Pilot Kadrosu Zengin

 

Türkiye şampiyonları, ünlüler, yetenekli kadın, erkek sporcular ve VOLKICAR ile motorsporlarına başlayan yeni isimlerden oluşan 20 kişilik pilot kadrosu, Türkiye’nin yarış otomobili VOLKICAR’ın direksiyonunda olacak. En yüksek katılımlı seri olma özelliğini taşıyan ve 6 yarış üzerinden koşulacak şampiyona İzmir, Aydın, Kocaeli, İstanbul ve Tarsus şehirlerinde düzenlenecek. Para ödüllü şampiyona Lassa V1 Challenge, bu sene de başarılı sporculara toplamda 100.000 TL dağıtacak.

 

Volkan Işık:  “Bu sene Lassa V1 heyecanı, TV’den canlı yayın ile evlerde de olacak”

 

VOLKICAR yarış otomobili ve V1 Challenge organizasyonunun tasarlayıcısı Volkan Işık dördüncü sezon öncesi;  “Her geçen gün Türkiye ve dünyada bilinen ve sevilen VOLKICAR’ın yarattığı heyecanı canlı yayınlar ile evlere taşıyacağız. Motorsporlarında yeni bir konsept ve farklı heyecanlar yaratan Lassa V1 Challenge’ın kitlesini televizyon aracılığı ile arttırmayı hedefliyoruz.  Yarış alanlarında ulaştığımız yüz binleri milyonlara çıkaracağız. Detaylar çok yakında…” şeklinde konuştu.

 

    VOLKICAR yarış otomobilleri, sponsorlarının renkleri ile yarış ortamlarını festival alanına dönüştürmeye devam edecek. Organizasyon önceki 3 senede 110 bin seyirciye ulaşmıştı. Bu sene de sponsor markaların yarış alanlarında izleyicilere yönelik aktiviteleri ile bu sayının artması hedefleniyor. 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI