22-05-2015 13:00:00 Son Güncelleme: 22-05-2015 13:04:18

BENTLEY, 15. İSTANBUL AUTOSHOW’A DÖRT MODELİYLE KATILIYOR…

Bentley, TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen 15. İstanbul Autoshow'da, Cenevre’den sonra Türkiye’de ilk defa sahne alan Continental GT V8 S ve GTC modellerinin yanı sıra yeni Flying Spur W12 ve markanın amiral gemisi Mulsanne ile otomobil tutkunlarının karşısına çıktı.
BENTLEY, 15. İSTANBUL AUTOSHOW’A DÖRT MODELİYLE KATILIYOR…

YENİ FLYING SPUR W12: ŞIK VE GÖZ ALICI DIŞ TASARIM

 

Yeni Flying Spur’un şıklığı, Bentley’in performans sedanı için de yeni bir tasarım karakteri oluşturuyor. Daha alçak ve daha geniş görünüme sahip zarif yapı, hafif kıvrımlı yüzeylerle tamamlanıyor. Daha alçak tavan çizgisi, keskin hatlar ve arka tekerleklerin üzerindeki kaslı görünüm, Flying Spur’a daha agresif bir duruş, güçlü ve dinamik bir profil kazandırıyor.

Ön çamurluklar, Bentley’in zarif “B” motifinin yer aldığı yeni ve çarpıcı hava girişleriyle tamamlanıyor. Buradan başlayarak ön tekerlekten arka tampona kadar uzanan yeni bir hat çizgisi aracın dinamik karakterini vurguluyor.

 

BENTLEY’İN AMİRAL GEMİSİ: MULSANNE

 

Baştan aşağı Crewe kentinde tasarlanan ve oluşturulan yeni Mulsanne; Bentley’e geliştirilmiş performans, benzersiz iç mekan lüksü ve araç üretim becerileri katarak, markanın amiral gemisini temsil ediyor. Adını uzun Le Mans 24 yarışlarındaki ünlü Mulsanne dönemecinden alan Mulsanne, Bentley’in sportif mirasına sahip olarak, çift turboşarjlı V8 motoru ve 6750 cc motor hacmiyle markanın güç ve hız tutkusunun altını çiziyor. Mulsanne’ın motoru 505 HP güç ortaya çıkarırken, yüksek torku (1020 Nm), 1800 devir/dakikadan da erken zamanda sağlanıyor.

 

BENTLEY CONTINENTAL GT V8 S: DAHA FAZLA GÜÇ, DAHA FAZLA PERFORMANS

 

Büyük takdir toplayan ve başarılı Continental GT V8’i temel alan yeni GT V8 S, 6000 d/d’de 528 HP güç ve 1700 d/d’de 680 Nm maksimum tork üreten, Bentley’in yüksek verimliliğe sahip 4.0 litrelik, çift turbo V8 motorunun daha güçlü bir versiyonu ile donatıldı.

Yakın oranlı ZF 8 ileri otomatik şanzıman aracılığıyla sunulan artırılmış güç, nefes kesen bir hızlanma ve fark edilir ölçüde sarsıntısız bir güç aktarımı ile birlikte zahmetsiz, heyecan verici bir performans sergiliyor. Vites seçici ile S moduna geçildiğinde V8 S; dinamik sürücüleri, keskinleştirilmiş bir gaz pedalı tepkisi ile ödüllendiriyor.

 

 

 

 

 

 

 

 

BENTLEY’DEN FARKLI BİR DOKUNUŞ: CONTINENTAL GTC

 

Kaputunun altında 6.0 litrelik çift turbo W12 motor ve güç aktarma organları yatıyor. Birincisi motorun gücü ve torku 575HP ve 700 Nm’den, 590 HP ve 720 Nm’ye yükseltilerek bu modelin ünlü performans sağlama özelliği korundu. Güç artışının yanı sıra yakıt verimliliğinde de yüzde 5’e varan iyileştirme gerçekleştirildi. GT W12 artık değişken motor hacmi sistemi kullanıyor. Motorun bu yeni geliştirilen versiyonu kısmi gazla çalışarak ve 12 silindirinden sadece altısını kullanarak zarafetinden ödün vermeksizin yakıt tüketimini azaltabiliyor. Böylece motorun CO2 emisyonu kilometre başına 330 gram, 100 kilometredeki kombine yakıt ekonomisi ise 14,2 litre oluyor.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI