Mercedes-Benz 2.El Hafif Ticari Araçlar, Türkiye’nin 6 farklı şehrini ziyaret ederek ikinci el araç alım satım konusunda müşterilerini bilgilendirdi
Daimler Trucks Asia (DTA) 'nın Uluslararası Satış ve Müşteri Hizmetleri Konferansı, Eylül ayında "Yarının Fırsatlarını İnşa Etmek” (Building Tomorrrow’s Opportunities) temasıyla Dubai’de yapıldı.
Türkiye’de hedeflerini büyüten Renault Trucks, yetkili bayisi Özmutlubaş Otomotiv ile İzmir’de yeni satış ve servis noktasını hizmete sunuyor.
Tek tıkla otomobil alma deneyimini bir adım daha ileriye taşıyan n11.com, 11 Ağustos’ta 11 adet 2017 model Mercedes-Benz Vito Mixto’yu yüzde 20 indirimle satışa açıyor. Türkiye’de Mercedes-Benz marka hafif ticari araç satışı gerçekleştirecek ilk açıkpazar e-ticaret platformu olan n11.com, geçen yıl Türkiye’de bir ilke imza atarak 11 Kasım tarihinde 4 saatte 10 otomobil satmıştı.
İç Anadolu bölgesinin en büyük nakliye firmalarından olan Akkoç Lojistik filosuna ilk kez Euro 6 motorlu araç katarken tercihini yine Mercedes-Benz’den yana yaptı. Akkoç Lojistik bu alım ile filosundaki araç sayısını 200’e yükseltti.
1967 yılında Otomarsan ismiyle Davutpaşa’da kurulan ve bugün 1 milyar Avro’yu aşan yatırımıyla Türkiye’nin yabancı sermayeli en büyük şirketlerinden biri olan Mercedes-Benz Türk, kuruluşunun 50. yılını muhteşem bir törenle kutladı.
Fiat, Temmuz ayı itibariyle “ Fiat Professional” markasını Türkiye pazarında kullanmaya başladı. Fiat, 2007 yılında Avrupa pazarında ticari araç için kullanmaya başladığı “Fiat Professional” markasını şimdi de Türkiye pazarında devreye alarak, ticari araçlarda güçlenmeyi hedefliyor.
Mercedes-Benz Türk yetkili bayileri, düzenlenen bayi toplantısında bir araya gelerek hafif ticari araçlar ürün grubu bazında yapılan çalışmaları ve sektör ile şirket performansını değerlendirdi. Mercedes-Benz Türk, 50. yılını kutladığı bu özel yılda satış rakamlarını yukarıya taşımayı ve pazar payını artırmayı hedefliyor.
2017 yılı Şubat ayında, AB ve EFTA ülkeleri toplamında ticari araç pazarı 2016 yılı aynı ayına göre yüzde 2,7 artış göstererek 171 bin adet seviyesinde gerçekleşti.
Türkiye; inşaat, taşımacılık ve turizm sektörlerinin liderliğinde yeni bir yapılanma içerisinde olup, yeni projeleri bir bir hayata geçiriyor. Bu dönemde kritik önem taşıyan bu projeler, ticari araç lastik pazarını da doğrudan etkiliyor. Türkiye’nin lider lastik üreticisi olan Brisa bu projeler için yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirmeye devam ediyor.