"dijitalleşme/s/roportaj" İLE İLGİLİ HABERLER

PETROL OFİSİ, geleneksel liderliğini koruyor
Yıllardır lider olmanın sorumluluğu ile hareket eden Petrol Ofisi, bugün 81 ilin tamamında ve yaklaşık 700 ilçeyi kapsayan geniş bayi ağı ile Türkiye’nin en yaygın parekende satış ağına sahip akaryakıt şirketi konumunda..
ALPET 2019 hedeflerine odaklanıyor..
Altınbaş Holding’in Türkiye ve KKTC akaryakıt dağıtımı alanında faaliyet gösteren iştiraki ALPET, bölgesel güç olma hedefi doğrultusunda büyümesini sürdürüyor. 2018 yılında 545 bin metreküp satış gerçekleştiren ALPET, 2019 yılında bunu 600 bin metreküpün üzerine taşımayı hedefliyor. Alpet Ceo’su Ali Murat Yeşilyurt, ALPET’in 2018 yılı faaliyetleri ve 2019 yılı öngörü ve hedeflerine ilişkin sorularımızı cevapladı.
İpragaz, yatırımları ve başarıları ile öne çıkıyor
Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü şirketi İpragaz, 2018’de imza attığı yatırım ve başarıları, 2019’da da sürdürmeye kararlı. İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, “2018 yılında pazar gelişmelerine karşın birçok alanda önemli adımlar attık. Bütangaz satın almasını gerçekleştirdik, EVAS Butik fabrikamızı açtık. Çatımız altındaki tüm çalışanları hedefleyen standart üstü eğitim programımızla insana yatırım yaptık. İmza attığımız başarılarımızla, birçok prestijli ödül aldık. Ülkemize duyduğumuz inanç ve güvenle yatırımlarımızı ve başarılarımızı 2019 yılında da sürdürmekte kararlıyız.” dedi. GO’yu en önemli büyüme alanlarından biri olarak gördüklerini belirten Eyüp Aratay, “GO’da mihenk noktalarımızdan biri olan 150’nci Yeni Nesil Yakıt İstasyonu hedefimizi 2018 yılında aştık, bugün 170’e yaklaştık.” açıklamasında bulundu
Aras Kargo dijitalleşme ile yüzde 20 büyüme hedefliyor
2017 yılını 1 milyar TL’nin üzerinde ciro ile tamamlayan Aras Kargo, 2018 yılında yaklaşık yüzde 20 büyüme elde etmeyi planlıyor. Büyüme stratejisini dijitalleşme üzerine kurgulayan şirket, yönünü sınır ötesi e-ticaret müşterilerine çevirdi. Geçtiğimiz yıl dünya e-ticaret devi Alibaba ile anlaşan Aras Kargo, dijitalleşme yatırımları sayesinde 2018’de benzer iş birliklerine devam etmeyi hedefliyor.
Brisa, Türkiye’nin Dijitalleşme Öncüleri Arasında
Brisa, Accenture Dijitalleşme Endeksi’nde bir kez daha Dijitalleşme Öncüsü ve kendi sektöründe Endüstri Lideri olarak yer aldı. Endekste toplam %83 skor elde eden şirket, bu alandaki stratejik yaklaşımı, inovatif hizmetleri ve operasyonel yetkinliği ile Türkiye’nin dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol üstleniyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI