Gelişen araç teknolojileri ile birlikte çevre dostu, ekonomik ve güvenilir
AdBlue kullanan araçlar ve AdBlue tedarik ihtiyaçları gün geçtikçe artıyor.
Bu özel ürün grubu ile ilgili Türkiye’nin lider dağıtım şirketlerinden Opet’in geçtiğimiz günlerde açtığı AdBlue ihalesini Mepsan kazandı.
OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ve iş dünyası tarafından önemli bir referans kabul edilen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında bir kez daha ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi. OPET adına ödülü alan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “Bir kez daha sektörümüzün en beğenilen şirketi seçilerek, başarımızı perçinlemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanında hizmet veren 1500’ün üzerindeki bayimizle ‘Kusursuza Yolculuğumuz’a devam edeceğiz” dedi.
Madeni yağ sektörünün lider firmalarından Opet Fuchs, "Birlikte çok daha güçlüyüz" sloganı ile Nisan ayında bayi satış temsilcileri ile Antalya Regnum Carya Golf and Spa Resort’ta bir araya geldi.
Opet Fuchs ve Ford Otosan, Ford Trucks modelleri için en iyi yağı geliştirdi.
OPET, Türkiye İşverenler Sendikası Konfederasyonu (TİSK) tarafından düzenlenen KSS ödüllerinde, Türkiye'nin 81 ilindeki öğrencileri güvenli trafik konusunda bilinçlendirmek amacıyla yürüttüğü ‘Trafik Dedektifleri Projesi’ ile "İyi Uygulama" dalında ödül aldı.
Her alanda en iyilerle işbirliği yapan OPET'in, Türk futbolunun gururu Arda Turan'la İstanbul ve Barselona'da çektiği "Barselona’da Bir Gün" adını taşıyan reklam filmi, 14 Mart’ta yayına girdi.. Reklam filmi, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca ve milli futbolcumuz Arda Turan’ın katılımıyla Barselona’da tanıtıldı…
Madeni yağ sektörünün önde gelen firmalarından Opet Fuchs başarılı çalışmaları ile Türkiye’nin lider jant üreticisi ve jant ihracatı lideri CMS’nin 2015 yılı Performans Ödülleri’nin kazananı oldu!
Akaryakıt sektörünün genç ve yenilikçi markası OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…
Uzun soluklu sosyal sorumluluk projesiyle sektöründe fark yaratan OPET, Temiz Tuvalet Kampanyası'nda 15 yılı tamamladı. Geçen süre zarfında 6,5 milyon kilometre yol kateden OPET eğitim ekibi, 8 milyonu aşkın kişiye temizlik ve hijyen eğitimi verdi. Kampanya ile tuvalet hijyeni konusunda köklü bir değişim yaratan ve kamuoyunu bilinçlendirmeyi görev edinen OPET, Dünya Tuvalet Günü’nde TV reklamı ile konuyu tekrar gündeme taşıyor.
Sektörünün müşteri memnuniyeti lideri OPET ve Türkiye’nin Dijital Dönüşüm lideri Vodafone işbirliği ile akaryakıt sektörüne özel bir uygulama geliştirildi. OTOFİLO adını taşıyan bu uygulama ile OPET, müşterilerinin filo araçlarının filo yönetimini de yapacak. OTOFİLO’da ilk etapta, filo araçlarının yakıt ve konum detayı ile araca ait kullanım detayları tek ekran üzerinden entegre bir şekilde takip ediliyor.