17-04-2014 21:10:07 Son Güncelleme: 17-04-2014 21:15:07

TÜRK BARTER, YENİLİKÇİ MARKALAR ZİRVESİ’NE SPONSOR OLDU

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen, taşıdığı yenilikçi uygulamalar ile sektörünün en güçlü içeriğine sahip “Yenilikçi Markalar Zirvesi ”ne Türk Barter Sponsor oldu.
TÜRK BARTER, YENİLİKÇİ MARKALAR ZİRVESİ’NE SPONSOR OLDU

Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde Türkiye’nin ve dünyanın en önemli şirketlerinin üst düzey yöneticileri ile pazarlama ve marka alanında kitapları bulunan otoriteler ve akademisyenlerden oluşan otuzu aşkın konuşmacı tarafından, marka, pazarlama ve liderlik konularında önemli tecrübeler paylaşıldı.

Bu büyük buluşma için Amerika, İngiltere, ve ülkemizdeki pazarlama otoriteleri, global yöneticileri ve işletme sahipleri İstanbul’da bir araya geldi. Türkiye, önderliğinde düzenlenen zirveye daha ev sahipliği yaptı.

Zirvede, Değişim Çağında Liderlik, Geleceğin Tüketici/Alışverişçi Trendleri, Markalara Etkileri, Riskler ve Fırsatlar, Sürdürülebilir Büyüme ve Liderlik, Innovative Brands, Değerler Oluşturma Marka Olmak konusu katılımcılarla paylaşıldı.

Zirvede; Sektör lideri markaların üst düzey yöneticilerinin katılımları ile gerçekleşen Lider Marka Nasıl Olunur? Teknoloji, Yenilikçi Ürünler ve Müşteri Memnuniyeti, Pazarlama Yönetiminde Yeni Dünya Trendleri oturumları yapıldı.

Neuromarketing ile Müşterileri Fethetme teknikleri ile farklı bir soluk kazandırıldı.

Katılımcılar Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde yeni trendleri, teknikleri ve uygulamaları dünyaca ünlü gurulardan dinleyerek; yönetim becerilerini geliştirme ve rakiplerinden önde olmanın sırlarını öğrenme fırsatını yakaladılar. 

  •   Etiket
  •   Okuma Bu haber 1850 defa okunmuştur.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI