Brisa, 2014 yılı ilk 3 çeyrek döneminde toplam satış gelirlerinin yüzde 10.7 artışla
1,212.3 milyon TL’ye ulaştığını açıkladı. Şirketin aynı dönemde net karı ise 133.2 milyon TL oldu.
Brisa, RSM International’in sponsorluğunda gerçekleştirilen ve Avrupa iş dünyasından liderler, akademisyenler ile medya ve siyaset temsilcileri tarafından desteklenen, prestijli Avrupa İş Dünyası Ödülleri yarışmasında Ulusal Şampiyon ilan edildi.
Bu yıl 8.’si düzenlenen, 33 Avrupa ülkesinden 24.000’den fazla şirketin katıldığı Avrupa İş Dünyası Ödülleri yarışması kapsamında Ulusal Şampiyon ilan edilen...
"Gelecek için en iyi yolculuğu tasarlama" vizyonu doğrultusunda inovatif uygulamalarıyla dikkat çeken Brisa, bayisi bulunmayan yerlerde hizmet verebilmek için ‘Bridgestone Box’ı geliştirdi.
Bridgestone, Lassa, Bandag ve Dayton markaları ile Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, 2014 yılının ilk yarısında satış gelirinin 787 milyon TL’ye ulaştığını açıkladı.
2014 yılının ilk yarısında Brisa’nın net dönem karı, 2013’ün aynı dönemine göre yüzde 47 artışla 81 milyon TL olarak gerçekleşirken, satış gelirleri yüzde 16 oranında arttı.
Brisa ürünleri artık Speedy ve Lastik Vs noktalarında da araç sahiplerine ulaşıyor. Brisa’nın iş zenginleştirme vizyonu ve Autority Group’un yaygın servis ağıyla araç sahiplerine yüksek kalitede ürün ve hizmetleri sunma vizyonu doğrultusunda hayata geçirilen iş birliğiyle, Autority Group’un 200’ü aşkın Speedy ve Lastik Vs noktalarında Brisa ürünleri müşterilerle buluşuyor.
Kurumsal uygulama ve yazılım alanında dünya lideri SAP, Türkiye lastik endüstrisinin lideri Brisa’nın iş süreçlerini gerçek zamanlı bellek içi platformu SAP HANA’ya taşıyacak projeyi tamamladı. İş zekası ve analitik süreçlerini SAP HANA platformuna taşıyan Brisa, raporlama çalışmalarında 1000 kat hız kazanarak verimliliğini artırdı.
Brisa, 2014 yılının ilk çeyreğinde net karını %92’lik bir artışla 49,6 milyon TL’ye yükseltti
Bridgestone, Lassa, Bandag ve Dayton markaları ile Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, 2014 yılının ilk çeyreğinde satış gelirinin 388 milyon TL’ye ulaştığını açıkladı. Şirketin dönem net karı ise 49,6 milyon TL olarak gerçekleşti.
Brisa, dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone Corporation’ın markalarından biri olan Dayton’ı Türkiye pazarına sunuyor. Bridgestone tarafından geliştirilen ve üretilen Dayton markası ekonomi beklentisi olan müşterilere ideal bir performans sunuyor.
2013 yılında yurt içi pazarda reel ekonomik büyümenin üzerinde performans gösteren Brisa, toplam satış gelirini yüzde 5 artışla 1 milyar 489 milyon TL’ye çıkardı. Net kar ise yüzde 51 artışla 144 milyon TL’ye yükseldi.
Müşteri beklentileri doğrultusunda sunduğu yenilikçi ürün ve çözümlerle büyümeye devam etmeyi planlayan Brisa, üretim kapasitesini...
Müşteri mutluluğunu esas alan Toplam Kalite Yönetimi anlayışıyla bugüne kadar uluslararası alanda kabul gören pek çok başarılı sonuca imza atan Brisa, son olarak İstanbul Sanayi Odası’nın düzenlediği ‘İnovasyon Ödülleri’nde ‘Stratejik Planlama Ödülü’ne değer bulundu.
Türk lastik sektörünün lideri Brisa’da Risk Yönetimi Müdürü olarak görev yapan Dr. Cumhur Bilgili, alanında dünyanın sayılı kurumlarından biri olan Risk Yönetim Enstitüsü tarafından düzenlenen Global Risk Ödülleri 2014 organizasyonunda, ‘Yılın Risk Yönetimi Profesyoneli’ olarak ödüle değer bulundu. 5 aday arasından seçilen Dr. Bilgili, bu ödüle aday gösterilen ve alan...