MAN, 2025’te yeni yatırımlarla servis ağını güçlendirdi

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında Erzurum ve Hatay’da devreye aldığı yeni tesisler, eğitim yatırımları, dijitalleşme adımları ve yedek parça büyümesiyle Türkiye genelindeki servis ağını daha da güçlendirdi.

MAN, 2025’te yeni yatırımlarla servis ağını güçlendirdi

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında Erzurum ve Hatay’da devreye aldığı yeni tesisler, eğitim yatırımları, dijitalleşme adımları ve yedek parça büyümesiyle Türkiye genelindeki servis ağını daha da güçlendirdi.

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılında gerçekleştirdiği yatırımlar ve hizmet yenilikleriyle Türkiye genelindeki servis ağını genişletmeye devam etti. MAN Müşteri Hizmetleri, yıl içerisinde Erzurum ve Hatay’da iki yeni ve modern servis tesisini müşterilerinin hizmetine sundu.

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Müşteri Hizmetleri Direktörü Aydın Yumrukçal, servis ağının yeni yatırımlarla yaygınlaştırılmasının önümüzdeki yıllarda da süreceğini vurgulayarak, “Yeni servis yatırımlarımızın yanı sıra mevcut tesislerimizi de daha modern hale getiriyoruz. Bu sayede bugün Türkiye pazarında daha yaygın ve daha güçlü hizmet sunan markalardan biriyiz” dedi.

MAN Servis ağı büyüyor

2025 yılı yatırımları kapsamında Erzurum’da toplam 8.500 m² alan üzerinde, 4.200 m² kapalı alana sahip yeni servis tesisi devreye alındı. Uluslararası ana güzergâh üzerinde konumlanan tesis, hem bölge müşterilerine hem de transit araçlara hizmet verecek. Hatay’da ise 2.000 m² kapalı alan ve 3.000 m² toplam büyüklüğe sahip yeni servis noktasıyla bölgedeki hizmet kapasitesi artırıldı.

Eğitim yatırımlarıyla kalite çıtası yükseldi

man aile

MAN Eğitim Akademisi, 2025 yılında da teknik ve yönetsel eğitimlerini artırarak sürdürdü. Mekanik ve elektrik eğitimlerinin yanı sıra servis müdürleri ve danışmanlara yönelik programlar da genişletildi. Toplam eğitim saatleri, bir önceki yıla göre yüzde 12 artış gösterdi.

Yedek parçada büyüme ve maliyet avantajı

 

2025’te yedek parça satışları, 2024’e kıyasla yüzde 8 oranında artış kaydetti. Avantajlı kampanyalar, fiyat destekleri ve operasyonel iyileştirmeler sayesinde müşterilerin toplam sahip olma maliyetleri düşerken, orijinal parça kullanım oranı yüzde 13 arttı. Kullanılan orijinal parçalar, 2 yıl garanti kapsamında sunuldu.

Yerinde bakım ve bakım paketlerine yoğun ilgi

 

MAN, yerinde bakım hizmetleri ve bakım-onarım paketleriyle sektördeki öncü konumunu 2025’te de sürdürdü. Sıfır ve ikinci el araçlar için sunulan Comfort, ComfortPlus ve ComfortSuper paketleri, uygun maliyetli ve esnek yapılarıyla müşterilerden yoğun ilgi gördü.

Dijitalleşme hızlandı, MANApp yolda

 

2024’te başlatılan dijitalleşme projeleri 2025’te tüm servislerde yaygınlaştırıldı. iPad tabanlı sistemlerle servis süreçlerinde hız ve verimlilik artırıldı. 2026 yılında devreye alınması planlanan MANApp ile müşteriler; servis randevuları, bakım ve yedek parça taleplerini dijital ortamdan yönetebilecek.

2026 hedefi: sürdürülebilir büyüme

MAN Müşteri Hizmetleri, 2026 yılında yeni servis noktaları ve dijital uygulamalarla müşteri memnuniyetini daha da artırmayı hedefliyor. Yumrukçal, “Müşterilerimizi yaşam boyu iş ortağı olarak görüyor, sürdürülebilir ve kazan-kazan çözümler üretmeye devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Yayınlama: 16.12.2025
Düzenleme: 16.12.2025 19:38
A+
A-
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.