Schmitz Cargobull’un yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesi, daha yüksek verimlilik ve daha düşük enerji tüketimi sağlıyor.

Schmitz Cargobull’un yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesi,  daha yüksek verimlilik ve daha düşük enerji tüketimi  sağlıyor. 

Schmitz Cargobull’un yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesi, daha yüksek verimlilik ve daha düşük enerji tüketimi sağlıyor.

Schmitz Cargobull’un yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesi,  daha yüksek verimlilik ve daha düşük enerji tüketimi  sağlıyor. 

  • Soğutma kapasitesinde %6’ya varan artış* 
  • Yakıt tüketiminde %10’a varan azalma* 
  • Soğutma sıvısı R454A’nın daha düşük GWP değeri sayesinde CO2  emisyonlarında %89’a varan azalma 

Schmitz Cargobull, S.CU soğutucu ünitelerinde çevre dostu R454A soğutma sıvısını  standart olarak kullanarak, bu alanda bunu gerçekleştiren ilk üretici oldu. Bu önemli adım, şirketin  sürdürülebilir taşımacılık çözümlerine ve çevre dostu teknolojilere olan bağlılığını bir kez daha ortaya  koydu. 

R454A soğutma sıvısının standart olarak kullanıma sunulmasıyla birlikte Schmitz Cargobull, yeni  S.CU dc90 soğutucu ünitesiyle ısı kontrollü taşımacılıkta verimlilik, sürdürülebilirlik ve geleceğe yönelik  teknolojik standartları yeniden tanımladı. 

Yeni soğutucu ünite S.CU dc90, kendini kanıtlamış S.CU dc85 modelinin yerini alarak performans ve  çevre dostu tasarım konularındaki artan talepleri karşılayan, bu talepleri aşan teknolojik yenilikler  sunmaktadır. Önceki modele kıyasla %6’ya varan daha yüksek soğutma kapasitesi ve %10’a varan  daha düşük yakıt tüketimi ile öne çıkmaktadır. 

Avrupa Birliği, çevre kirliliğini önlemeye yönelik politikaları kapsamında yasal gereklilikleri giderek  daha da sıkılaştırmaktadır. Bu kapsamda yapılan F-Gaz Yönetmeliği düzenlemeleri, bu sürecin en  belirgin örneklerinden biridir. Yeni yönetmelik, önümüzdeki yıllarda yüksek CO2 emisyonlarına sahip  soğutma sıvılarının kullanımında kademeli bir azaltım öngören bir kota sistemini içermektedir. Bu  sistem, mevcut R452A soğutma sıvılarının fiyatlamalarında artışa yol açacaktır. R452A’nın kullanımı  tamamen yasaklanmamış olsa da, bu düzenlemenin temel amacı soğutma sıvılarının neden olduğu  CO2 emisyonlarını önemli ölçüde azaltmaktır. 

Schmitz Cargobull, yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesiyle birlikte R454A soğutma sıvısını standart hale  getirerek, Avrupa Birliği’nin güncellenen F-Gaz Yönetmeliği’ne erken uyum sağladı ve çevre dostu,  düşük emisyonlu taşımacılık çözümlerine olan kararlılığını bir kez daha kanıtladı.

Yeni S.CU dc90 soğutucu ünitesi, tamamen yeni geliştirilen hermetik, iki kademeli pistonlu kompresör  sayesinde daha düşük yakıt tüketimiyle daha yüksek soğutma kapasitesi sunmaktadır. Bu yenilikçi  tasarım, soğutucu ünitesinde bakım ve onarım maliyetlerini önemli ölçüde azaltırken, özellikle kısmi  yük ile çalışma sırasında gürültü seviyesini düşürerek sürücü kabininde daha yüksek konfor  sağlamaktadır. 

Yeni S.CU dc90, termal olarak optimize edilmiş Hatz common-rail dizel motoru ve genişletilmiş devir  aralığı sayesinde daha yüksek verimlilik sunmaktadır. CO2 nötr HVO100 (EN15940) yakıtıyla da  çalışabiliyor olması çevre dostu taşımacılık hedefini desteklemektedir. 

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Cargobull Cool GmbH & Co. KG Ürün Yönetimi Başkanı  Jonathan Steckel, şu ifadeleri kullandı: 

“S.CU dc90 modeliyle müşterilerimize, maksimum soğutma performansını yüksek verimlilik ve  sürdürülebilirlikle bir araya getiren, geleceğe yönelik bir çözüm sunuyoruz. Yeni S.CU dc90 soğutucu  ünite, teknolojik bir yeniliğin ötesinde, sıcaklık kontrollü taşımacılığın sürdürülebilir gelişimi yönündeki  vizyonumuzu da yansıtmaktadır.” 

Yayınlama: 28.10.2025
A+
A-
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.